logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poranna kawa w SKM SAR

   27.11.2015, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna cykl spotkań dla swojej kadry zarządzającej „Poranna kawa w SKM SAR”. Pierwszy panel odbędzie się 8 grudnia br. w siedzibie SKM SAR. Poświęcony będzie współpracy agencji reklamowych i PR oraz możliwościom zdobywania wspólnych nagród w konkursie Cannes Lions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poranna-kawa-w-skm-sar,26682,artykul.html

SKM SAR, w ramach swojej działalności statutowej, postanowił organizować cykliczne spotkania wokół różnych tematów istotnych dla branży kierując się tym, że rzadko jest okazja porozmawiać, poza gronem Zarządu i Komitetów organizacyjnych konkursów lub inicjatyw SKM SAR, na ważne dla branży tematy. Spotkania te skierowane będą do zarządzających i współzarządzających agencjami oraz innych decyzyjnych osób w firmach.  Spotkania przyjmą formę krótkich porannych paneli, raz w miesiącu lub raz na dwa miesiące – w zależności od pojawiających się gorących tematów. Czasami będą na nie zapraszani klienci, naukowcy czy społecznicy a czasami zarządzający agencjami spotkają się wyłącznie w swoim gronie.

We wtorek, 8.12.2015 r. w godz. 9:30 – 11:00, Sebastian Stępak - Dyrektor Zarządzający MSL, juror w kategorii PR Lions w Cannes 2015, poprowadzi panel „How to earn media? PR i reklama – razem, ale osobno… O konsekwencjach absolutnego braku współpracy między największymi agencjami reklamowymi i PR w Polsce!”. Jego gośćmi będą Magda Klimaszewska Deputy Managing Director  Y&R Group oraz Maciek Waligóra  - Executive Creative Director DDB&tribal Warsaw, juror w kategorii Cyber Lions w Cannes 2015, a także Monika Jasłowska Head of Brands Management Polpharma Group.

Uczestnicy zastanowią się z czego wynika brak kooperacji między agencjami reklamowymi i PR – konkurencja i dublowanie kompetencji a także przedyskutują co mogą zrobić wspólnie, by nie zjadać swoich budżetów – bo może brak porozumienia ma podłoże finansowe? Co jest podstawowym czynnikiem decydującym o viralowości kampanii? Co sprawia, że ludzie dzielą się treściami, co jest starterem dyskusji? Czy agencje reklamowe potrafią tworzyć treści, które szerują się bez dopalania i czy agencje PR potrafią tworzyć treści paid – które będą szerowały się z dopaleniem? Czy agencje reklamowe i PR są sobie potrzebne – czy powinny się unikać? 8 z największych światowych marek powstałych w ciągu ostatnich 5 lat nie wykorzystuje reklamy – za to ich działy PR są absolutnymi decydentami w sferze marketingu. Czy to przyszłość, czy jedynie wypadek przy pracy? Jak to wpływa na ilość nagród zdobywanych w Cannes przez polskie agencje? To tylko kilka pytań, na które postarają się odpowiedzieć uczestnicy spotkania.

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764