logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porcelanowa nagroda ”must have” dla Łódź Design Festival

  PR 16.10.2014, przeczytano 2025 razy
ilustracja

Po raz pierwszy w historii ”must have”, wyróżnienia wręczanego najlepszym polskim designerom podczas Łódź Design Festival, nagrodzeni twórcy otrzymali oryginalną porcelanową statuetkę wyprodukowaną przez wałbrzyską fabrykę porcelany Kristoff.  Firma ściśle współpracowała z projektantem Bartkiem Mejorem, młodym polskim artystą, absolwentem prestiżowego Royal College of Art w Londynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porcelanowa-nagroda-must-have-dla-lodz-design-festival,22933,artykul.html

Statuetka symbolizuje wir kreatywnej energii, którą widać w nagrodzonych projektach ”must have" – mówi autor projektu, od lat związany z Łódź Design Festival,  wielokrotny uczestnik festiwalowych wystaw. – Świetnie, że w tym roku nadarzyła się okazja do współpracy z Kristoffem. Porcelana i design to dla mnie idealne połączenie – dodaje.

Proces produkcji statuetki trwał rekordowo krótko, ponieważ przy wykonywaniu prototypów zastosowano technologię laserową i druku 3D. Pozwoliło to inżynierom Kristoffa na bardzo szybkie wprowadzanie zmian w konstrukcji statuetki przed wypaleniem w piecu i zwiększenie dokładności odwzorowania projektu w porcelanie.

”must have” to plebiscyt, w którym wskazywane są najciekawsze produkty stworzone przez polskich projektantów i producentów. Wyboru dokonuje Rada Ekspertów, składająca się z przedstawicieli mediów i najważniejszych w kraju ośrodków wzornictwa. Nominowane produkty muszą spełnić dwa podstawowe warunki: pochodzić z Polski i być dostępne w sprzedaży. ”must have” powstał, aby pokazywać dobry polski design, promować rodzimy biznes i polskich projektantów.

Statuetka ”must have”, zaprojektowana przez polskiego twórcę i wykonana w polskiej firmie, to pomysł, który doskonale pasuje do idei tego wyróżnienia – mówi Margareta Jarząbek, odpowiedzialna za kolekcje designerskiej porcelany marki Kristoff. – Promowanie polskiego wzornictwa wpisuje się w naszą filozofię działania, ponieważ współpracujemy z wieloma młodymi polskimi designerami – dodaje.

Wałbrzyska fabryka wytwarza porcelanę nieprzerwanie od ponad 180 lat. W ostatnich latach Kristoff wprowadził kolekcje porcelany stworzone we współpracy z młodymi polskimi artystami. Wśród nich są nagradzane must have „Circus” autorstwa Marka Mielnickiego, „Nathalie&George” wg projektu Marii Jeglińskiej, „White Breakfast” - projekt Magdy Pilaczyńskiej, czy „Great Inventors”, którego autorką jest Kaja Kusztra. Wśród współtwórców porcelany marki Kristoff są również inni znany polscy twórcy, jak Ania Kuczyńska, Agnieszka Dybowska, Piotr Stolarski, Tomasz Walenta i Tymek Jezierski.

Źródło: Kristoff

porcelana-kristoff.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764