logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porównanie ploterów solwentowych Mutoh i Océ

  PR 27.01.2003, przeczytano 3140 razy

Ze względu na częste sygnały z rynku o próbach porównania ploterów solwentowych Mutoh i Océ przez różne firmy postanowiliśmy opracować zestawienie tabelaryczne cech wymienianych ploterów. Niniejsze porównanie służy obaleniu obiegowych opinii na ten temat.Powstrzymując się od jakiegokolwiek komentarza, zapraszamy do zapoznania się z tym zestawieniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porownanie-ploterow-solwentowych-mutoh-i-oc%C3%A9,1440,artykul.html

  MUTOH
Toucan 64"
MUTOH
Toucan 87"
Océ Arizona 90 Océ Arizona 180
Technologia druku Solvent, głowica piezoelektryczna
Głowica Spectra (Vutek) Xaar
Ilość kolorów 4 6 6 6
Szerokość druku 1600 mm 2159 mm 1328 mm 1328 mm
Rozdzielczość rzeczywista 360 x 720 dpi 309 dpi
Max prędkość druku 37,7 m2/h 80,3 m2/h 10m2/h 20 m2/h
Prędkość druku (tryb produkcyjny) 32 m2/h
(360 x 180 dpi)
64 m2/h
(360 x 180 dpi)
9 m2/h
(350 x 150 dpi)
18 m2/h
(350 x 150 dpi)
Wydajność dzienna (10 h pracy, tryb produkcyjny) 320 m2 640 m2 90 m2 180 m2
Wewnętrzny dysk 20,3 Gb 9,0 Gb
Cena atramentów oryginalnych (1 litr) 250 euro
Mutoh
390 euro / 190 euro
Oce / 3M
Cena atramentów alternatywnych (1l) 52 euro
Lyson
100 euro
Lyson
Przewidywana żywotność głowicy 400 l atramentu / kolor 22 l atramentu / kolor
Podstawa tak tak
Oprogramowanie tak tak
Cena netto 74.990 euro 144.990 euro 60.000 euro 90.000 euro
Źródła: prasa specjalistyczna i branżowa, oferty firmy Oce i Mutoh, reklamy firmy Oce i Mutoh


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

Atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764