logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design

  PR 28.02.2020, przeczytano 763 razy
ilustracja

Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porozmawiajmy%21-17.-edycji-okk%21-design,385877,artykul.html

Okiem eksperta

O profesorze Jerzym Bralczyku można powiedzieć, że komunikację obserwuje nałogowo. Niewielu jest specjalistów, którzy tak trafnie potrafią przekazać swoje spostrzeżenia na temat języka i tego, co o nas mówi. Dlatego zaproszenie profesora jako gościa specjalnego było naturalnym wyborem. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać prelekcji dotyczącej znaczenia słów związanych z domem.

Komunikacja a architektura

Nie od dziś wiadomo, że wnętrza, w których przebywamy, architektura i design, mają ogromny wpływ na to, jak się czujemy – a co za tym idzie – w jaki sposób się ze sobą komunikujemy. Jak architekci oraz inwestorzy wykorzystują swoje projekty, aby zbliżać ludzi, ułatwiać budowanie relacji i tworzyć przestrzenie, do których chce się wracać? O tym porozmawiają architekci w panelu poświęconym wnętrzom publicznym. Tematem dyskusji będzie to, dlaczego w komunikacji ważna jest szczerość w kontekście greenwashingu opowiedzą: Cezary Kowalczyk z firmy Grohe, architekt Dominika Zielińska Head of Architecture w Workplace, Mateusz Gaczkowski, CEO marki Acustio oraz architekt Magdalena Federowicz-Boule – prezes biura projektowego Tremend. Panel poprowadzi Grzegorz Goworek, współwłaściciel pracowni Studio. O.

Dyskusji ciąg dalszy…

Nie zabraknie także rozmów o roli komunikacji w pracy architekta – tego, jak istotną rolę odgrywa w procesie projektowania – tę część poprowadzi redaktor naczelna Elle Decoration Polska, Małgorzata Szczepańska. Kolejny blok tematyczny będzie dotyczyć przemian, które obserwujemy w mediach. O tym, co się czyta i „klika” porozmawiają Katarzyna Księżopolska, redaktor naczelna MAGAZIF, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna M jak mieszkanie oraz Zuzanna Dominów – Relationship Manager, Homebook. Panel poprowadzi Dominika Olszyna, współpracownik vogue.pl i Wysokich Obcasów, Head of Content Studio WP Brand Studio, WP Dom w Wirtualnej Polsce. Gościem specjalnym 17. edycji będzie także redaktor naczelna Czas na Wnętrze – Anna Grużewska. O tym, jak wykorzystać odważną komunikację do promocji architektury w sieci opowie natomiast Michał Bachowski – z wykształcenia ekonomista i design manager, z zamiłowania uzależniony od Internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu, creative content manager i redaktor działu design portalu NOIZZ. Wśród gości specjalnych 17. edycji OKK! design znaleźli się również trzej architekci ze Stowarzyszenia Architektów Wnętrz: Paweł Sokół – Prezes SAW oraz członkowie założyciele: Jacek Tryc i Roland Stańczyk.

Akcja: negocjacja

Biznes nie istniałby bez negocjacji. O tym, w jaki sposób je skutecznie prowadzić, opowie dr hab. Robert Rządca, profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, doświadczony negocjator i mediator. Zajmuje się konfliktami i sporami, których podstawą są cele i interesy, wartości lub odmienny sposób widzenia świata. Analizuje spory publiczne, których stronami są obywatele oraz administracja i władza publiczna.

Instagram w pigułce

Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w ostatnim czasie jest Instagram. To nie tylko forma internetowego pamiętnika, ale także świetne narzędzie biznesowe. O podstawach, które powinien wiedzieć każdy, kto chce zaistnieć w tym medium społecznościowym, opowiedzą Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz Jagoda Mówińska.

Partnerzy: Acustio, ArcInteriors, Barlinek, Baobab, Bora, Cosentino, Ditta Zimmermann, Gawlik Design, Grohe, Kreon, Forbo, MYSIA 3, Hoder, Petite Friture, Serax, Valerie Objects, Lee Broom, Lambert & Fils, IOTA Swings Sucre, Vasco, Zamek Gniew, Fritz-kola, Alba 1913

OKK! design

OKK! design to cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowanych od 2012 roku. Zagadnienia poruszane podczas każdej edycji skupiają się wokół tematyki: architektury, designu, wnętrz mieszkalnych i komercyjnych. Autorką projektu jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z branżą. OKK! design tworzy idealną przestrzeń networkingową, pozwala uczestnikom na poszerzenie wiedzy i kompetencji, sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm. To swoista platforma łącząca środowisko branżowe. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli mediów.

Rejestracja dostępna jest TUTAJ

Źródło: OKK! PR

www.okkdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764