logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design

  PR 28.02.2020, przeczytano 764 razy
ilustracja

Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porozmawiajmy%21-17.-edycji-okk%21-design,385877,artykul.html

Okiem eksperta

O profesorze Jerzym Bralczyku można powiedzieć, że komunikację obserwuje nałogowo. Niewielu jest specjalistów, którzy tak trafnie potrafią przekazać swoje spostrzeżenia na temat języka i tego, co o nas mówi. Dlatego zaproszenie profesora jako gościa specjalnego było naturalnym wyborem. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać prelekcji dotyczącej znaczenia słów związanych z domem.

Komunikacja a architektura

Nie od dziś wiadomo, że wnętrza, w których przebywamy, architektura i design, mają ogromny wpływ na to, jak się czujemy – a co za tym idzie – w jaki sposób się ze sobą komunikujemy. Jak architekci oraz inwestorzy wykorzystują swoje projekty, aby zbliżać ludzi, ułatwiać budowanie relacji i tworzyć przestrzenie, do których chce się wracać? O tym porozmawiają architekci w panelu poświęconym wnętrzom publicznym. Tematem dyskusji będzie to, dlaczego w komunikacji ważna jest szczerość w kontekście greenwashingu opowiedzą: Cezary Kowalczyk z firmy Grohe, architekt Dominika Zielińska Head of Architecture w Workplace, Mateusz Gaczkowski, CEO marki Acustio oraz architekt Magdalena Federowicz-Boule – prezes biura projektowego Tremend. Panel poprowadzi Grzegorz Goworek, współwłaściciel pracowni Studio. O.

Dyskusji ciąg dalszy…

Nie zabraknie także rozmów o roli komunikacji w pracy architekta – tego, jak istotną rolę odgrywa w procesie projektowania – tę część poprowadzi redaktor naczelna Elle Decoration Polska, Małgorzata Szczepańska. Kolejny blok tematyczny będzie dotyczyć przemian, które obserwujemy w mediach. O tym, co się czyta i „klika” porozmawiają Katarzyna Księżopolska, redaktor naczelna MAGAZIF, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna M jak mieszkanie oraz Zuzanna Dominów – Relationship Manager, Homebook. Panel poprowadzi Dominika Olszyna, współpracownik vogue.pl i Wysokich Obcasów, Head of Content Studio WP Brand Studio, WP Dom w Wirtualnej Polsce. Gościem specjalnym 17. edycji będzie także redaktor naczelna Czas na Wnętrze – Anna Grużewska. O tym, jak wykorzystać odważną komunikację do promocji architektury w sieci opowie natomiast Michał Bachowski – z wykształcenia ekonomista i design manager, z zamiłowania uzależniony od Internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu, creative content manager i redaktor działu design portalu NOIZZ. Wśród gości specjalnych 17. edycji OKK! design znaleźli się również trzej architekci ze Stowarzyszenia Architektów Wnętrz: Paweł Sokół – Prezes SAW oraz członkowie założyciele: Jacek Tryc i Roland Stańczyk.

Akcja: negocjacja

Biznes nie istniałby bez negocjacji. O tym, w jaki sposób je skutecznie prowadzić, opowie dr hab. Robert Rządca, profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, doświadczony negocjator i mediator. Zajmuje się konfliktami i sporami, których podstawą są cele i interesy, wartości lub odmienny sposób widzenia świata. Analizuje spory publiczne, których stronami są obywatele oraz administracja i władza publiczna.

Instagram w pigułce

Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w ostatnim czasie jest Instagram. To nie tylko forma internetowego pamiętnika, ale także świetne narzędzie biznesowe. O podstawach, które powinien wiedzieć każdy, kto chce zaistnieć w tym medium społecznościowym, opowiedzą Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz Jagoda Mówińska.

Partnerzy: Acustio, ArcInteriors, Barlinek, Baobab, Bora, Cosentino, Ditta Zimmermann, Gawlik Design, Grohe, Kreon, Forbo, MYSIA 3, Hoder, Petite Friture, Serax, Valerie Objects, Lee Broom, Lambert & Fils, IOTA Swings Sucre, Vasco, Zamek Gniew, Fritz-kola, Alba 1913

OKK! design

OKK! design to cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowanych od 2012 roku. Zagadnienia poruszane podczas każdej edycji skupiają się wokół tematyki: architektury, designu, wnętrz mieszkalnych i komercyjnych. Autorką projektu jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z branżą. OKK! design tworzy idealną przestrzeń networkingową, pozwala uczestnikom na poszerzenie wiedzy i kompetencji, sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm. To swoista platforma łącząca środowisko branżowe. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli mediów.

Rejestracja dostępna jest TUTAJ

Źródło: OKK! PR

www.okkdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764