logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porsche Store w Elektrowni Powiśle

  PR 20.09.2024, przeczytano 467 razy

Grupa dealerska Porsche Inter Auto otworzyła pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie Porsche Store, inaugurując tym samym nową erę w prezentacji i sprzedaży samochodów premium. Zlokalizowana w tętniącej życiem Elektrowni Powiśle „Stolica Marzycieli” to nie tylko salon samochodowy, ale przede wszystkim wyjątkowa przestrzeń, łącząca świat motoryzacji, biznesu, sztuki i mody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porsche-store-w-elektrowni-powisle,405737,artykul.html

Porsche Store, zajmujący około 500 mkw. powierzchni, to miejsce, gdzie grupa dealerska Porsche Inter Auto wychodzi naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.

- Nasz nowy koncept to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych miłośników motoryzacji. Zależało nam na tym, aby była to przestrzeń, w której każdy detal opowiada historię precyzji i designu marki Porsche, a nasi klienci mogli doświadczyć jej wszystkimi zmysłami – mówi Vitali Berchmueller, dyrektor regionalny Porsche Inter Auto Polska.

W Porsche Store prezentowanych może być do pięciu samochodów marki, a także produkty lifestyle, w tym kolekcja zegarków Porsche Design Timepieces i odzież sygnowane logotypem marki. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów całościowym doświadczeniem marki premium.

- To nie będzie tradycyjny salon samochodowy. Chcemy tworzyć hub biznesowy i kulturalny, do którego będziemy mogli zapraszać na wydarzenia łączące świat biznesu, sztuki czy mody. Nasza „Stolica Marzycieli” to miejsce dla osób, które mają odwagę marzyć i realizować swoje pasje – dodaje Jacek Mikła, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto i zarządzającego nowym konceptem w centrum stolicy.

To nowe podejście do interakcji z klientem ma na celu budowanie długotrwałych relacji i tworzenie społeczności entuzjastów marki. Porsche Store będzie regularnie organizować ekskluzywne wydarzenia, prezentacje nowych modeli oraz spotkania z ekspertami z branży motoryzacyjnej i lifestyle'owej.

Strategiczne znaczenie dla rozwoju marki Porsche w Polsce

Porsche Store jest czwartym obiektem w Polsce i trzecim w Warszawie sygnowanym marką Porsche, należącym do grupy Porsche Inter Auto. Na tym jednak nie koniec, grupa zapowiada bowiem dalszą ekspansję.

- Warszawa to dynamicznie rozwijający się rynek dla branży samochodów luksusowych i premium. Dlatego już teraz pracujemy nad kolejnym salonem na warszawskim Wawrze – podkreśla Vitali Berchmueller.

Porsche Store, zarządzany jest przez doświadczony zespół z Porsche Centrum Warszawa Okęcie i stanowi uzupełnienie oferty tego salonu. Dzięki lokalizacji w centrum miasta, marka może teraz dotrzeć do nowych grup klientów, w tym młodych przedsiębiorców i entuzjastów nowoczesnych technologii.

Elektrownia Powiśle: idealne miejsce dla innowacji

Porsche Store został zaprojektowany z myślą o maksymalnym wyeksponowaniu wyjątkowego designu prezentowanych samochodów. Naturalne światło wpadające przez świetliki w suficie oraz precyzyjne oświetlenie zapewnione przez 200 reflektorów, umożliwiają wierne oddanie barw i detali każdego modelu. Nieprzypadkowy był również wybór Elektrowni Powiśle na lokalizację nowego konceptu.

- Elektrownia Powiśle, z jej industrialnym dziedzictwem i nowoczesną aranżacją, doskonale komponuje się z wartościami marki Porsche. To miejsce, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością, a tradycja łączy się z innowacją. Nie mogliśmy wybrać lepszego miejsca dla naszego konceptu – wyjaśnia Jacek Mikła.

Porsche Store to znaczący krok w rozwoju motoryzacji premium w Warszawie, który wzbogaci ofertę kulturalną i biznesową stolicy, a także nowy rozdział w historii marki Porsche w Polsce. Otwarcie nowego showroomu odbyło się 11 września, przy dźwiękach komponowanych przez JIMKA, czyli Radzimira Dębskiego, wieloletniego przyjaciela marki Porsche. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Porsche Inter Auto Polska oraz Porsche Holding Salzburg. Gościem honorowym był Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG ds. marketingu i sprzedaży.

Źródło: Porsche Inter Auto

Galeria: Porsche Store w Elektrowni Powiśle

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku
Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 
Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne
Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej...
Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na...
Feeders Agency dołącza do sieci by The Network
Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która...
Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt
Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764