logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

  PR 20.03.2023, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porsche-w-ramach-kampanii-_napedzani-marzeniami_-zorganizowalo-najwieksze-polskie-zawody-w-cold-water-surfingu,399341,artykul.html

- Kompleksowa organizacja i logistyka eventu o takiej skali i w takich warunkach pogodowych była niemałym wyzwaniem. Szczególnie, że naszą rolą było przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom i członkom ekipy w czasie trudnych warunków pogodowych. Największą motywacją dla nas było zadowolenie i entuzjastyczne opinie zawodników, których ściągnęliśmy do Władysławowa z Australii, Szwecji czy Teneryfy. Organizacja eventów pod presją czasu jest zawsze wymagająca, ale przynosi też najwięcej satysfakcji – wskazuje Michał J. Olszewski, Managing Director w WALK Events.

48 godzin na transfer zawodników z całego świata

Gdy prognozy pogody okazały się sprzyjające surfowaniu, organizatorzy wydarzenia otrzymali „zielone światło” do działania. Ekipa WALK Events miała 5 dni od ogłoszenia żółtego alertu (informacji od zespołu prognozującego o zbliżaniu się odpowiednich warunków pogodowych) na postawienie wszystkich zaangażowanych podmiotów w stan gotowości. Kolejnym wyzwaniem było zaplanowanie i realizacja w 48 godzin transferów 40 zawodników z całego świata (w tym m.in. z Australii, Hiszpanii, Szwecji).

W ciągu doby musiał odbyć się również montaż infrastruktury. Pogoda nie ułatwiała tego zadania. Jak tłumaczy Michał J. Olszewski, dzień z idealnymi warunkami do przeprowadzenia zawodów oznaczał minimum 2 dni poprzedzającego go sztormu, kiedy prędkość wiatru osiągała ponad 70 km/h. To sztorm o sile 8 w Skali Beauforta.

Sukces organizacyjny przełożył się na zadowolenie zawodników

Dzięki sprawnej organizacji i zaangażowaniu wszystkich organizatorów, partnerów, sponsorów i dostawców wydarzenie okazało się dużym sukcesem. W kategorii Women Open zwyciężyła Alys Barton z Anglii, w kategorii Men Open – Ian Fontaine z Francji. Dwie zawodniczki z Polski – Karolina Marczak i Karolina Wolińska – zajęły kolejno drugie i trzecie miejsce w kategorii Open Woman. W kategorii Men Open pierwsze miejsce zdobył Ian Fontaine z Francji, który na swoim Instagramie napisał, “właśnie wygrałem jedne z najbardziej zakręconych zawodów na jakich byłem! To był jeden z najbardziej szalonych set up’ów, jak na północne zawody, możliwe, że najlepszy w Europie!”.

Walk Events był odpowiedzialny za koncepcję infrastruktury, pomysł na format wernisażu zdjęć Krzysztofa Jędrzejaka oraz kompleksową organizację i logistykę eventu, a pomysłodawcą kampanii Cold waves by Porsche była agencja DDB Warszawa, która odpowiada za obsługę strategiczno – kreatywną marki Porsche w Polsce. Promocją wydarzenia zajmowała się agencja Big Picture, planowaniem i zakupem mediów agencja PHD Media Direction, a obsługą social media agencja 2increatives.

Wydarzenie odbywało się pod Honorowym Patronatem Burmistrza Władysławowa oraz Starosty Powiatu Puckiego, a także pod Patronatami: Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni, Polskiego Związku Surfingu oraz International Surfing Association. Partnerami wydarzenia byli: newonce, Surf Stolica i Baltic Surf Scapes, a sponsorami: FCS Polska, Baltica, eSURF.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764