logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

  PR 20.03.2023, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porsche-w-ramach-kampanii-_napedzani-marzeniami_-zorganizowalo-najwieksze-polskie-zawody-w-cold-water-surfingu,399341,artykul.html

- Kompleksowa organizacja i logistyka eventu o takiej skali i w takich warunkach pogodowych była niemałym wyzwaniem. Szczególnie, że naszą rolą było przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom i członkom ekipy w czasie trudnych warunków pogodowych. Największą motywacją dla nas było zadowolenie i entuzjastyczne opinie zawodników, których ściągnęliśmy do Władysławowa z Australii, Szwecji czy Teneryfy. Organizacja eventów pod presją czasu jest zawsze wymagająca, ale przynosi też najwięcej satysfakcji – wskazuje Michał J. Olszewski, Managing Director w WALK Events.

48 godzin na transfer zawodników z całego świata

Gdy prognozy pogody okazały się sprzyjające surfowaniu, organizatorzy wydarzenia otrzymali „zielone światło” do działania. Ekipa WALK Events miała 5 dni od ogłoszenia żółtego alertu (informacji od zespołu prognozującego o zbliżaniu się odpowiednich warunków pogodowych) na postawienie wszystkich zaangażowanych podmiotów w stan gotowości. Kolejnym wyzwaniem było zaplanowanie i realizacja w 48 godzin transferów 40 zawodników z całego świata (w tym m.in. z Australii, Hiszpanii, Szwecji).

W ciągu doby musiał odbyć się również montaż infrastruktury. Pogoda nie ułatwiała tego zadania. Jak tłumaczy Michał J. Olszewski, dzień z idealnymi warunkami do przeprowadzenia zawodów oznaczał minimum 2 dni poprzedzającego go sztormu, kiedy prędkość wiatru osiągała ponad 70 km/h. To sztorm o sile 8 w Skali Beauforta.

Sukces organizacyjny przełożył się na zadowolenie zawodników

Dzięki sprawnej organizacji i zaangażowaniu wszystkich organizatorów, partnerów, sponsorów i dostawców wydarzenie okazało się dużym sukcesem. W kategorii Women Open zwyciężyła Alys Barton z Anglii, w kategorii Men Open – Ian Fontaine z Francji. Dwie zawodniczki z Polski – Karolina Marczak i Karolina Wolińska – zajęły kolejno drugie i trzecie miejsce w kategorii Open Woman. W kategorii Men Open pierwsze miejsce zdobył Ian Fontaine z Francji, który na swoim Instagramie napisał, “właśnie wygrałem jedne z najbardziej zakręconych zawodów na jakich byłem! To był jeden z najbardziej szalonych set up’ów, jak na północne zawody, możliwe, że najlepszy w Europie!”.

Walk Events był odpowiedzialny za koncepcję infrastruktury, pomysł na format wernisażu zdjęć Krzysztofa Jędrzejaka oraz kompleksową organizację i logistykę eventu, a pomysłodawcą kampanii Cold waves by Porsche była agencja DDB Warszawa, która odpowiada za obsługę strategiczno – kreatywną marki Porsche w Polsce. Promocją wydarzenia zajmowała się agencja Big Picture, planowaniem i zakupem mediów agencja PHD Media Direction, a obsługą social media agencja 2increatives.

Wydarzenie odbywało się pod Honorowym Patronatem Burmistrza Władysławowa oraz Starosty Powiatu Puckiego, a także pod Patronatami: Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni, Polskiego Związku Surfingu oraz International Surfing Association. Partnerami wydarzenia byli: newonce, Surf Stolica i Baltic Surf Scapes, a sponsorami: FCS Polska, Baltica, eSURF.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764