Wraz z nadejściem nowego sezonu i wprowadzeniem do sklepów wiosenno-letnich kolekcji Port Rumia Centrum Handlowe Auchan wystartowało z kampanią reklamową. Pomorska galeria należąca do Grupy Auchan zaplanowała na kwiecień działania promujące, których głównym elementem jest outdoor.
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan rozpoczęło 1 kwietnia 2008 r. wiosenną kampanię reklamową. Jej głównym celem jest wsparcie sprzedaży nowych kolekcji wprowadzanych właśnie do poszczególnych sklepów galerii. Działania skupiają się przede wszystkim na nośnikach outdoorowych – tablicach w formacie standard BB oraz miniboard. Plakaty, które zawieszono w odległości max. 30 minut od obiektu, przedstawiają na tle łąki i słonecznego nieba pirata – symbol centrum handlowego. Całość uzupełnia hasło: „W Porcie Rumia pachnie wiosną. Nowe kolekcje 2008”. Dodatkowo przez wszystkie weekendy kwietnia po ulicach Rumi, Redy oraz Wejherowa, a także Gdyni, Pucka i Władysławowa będą jeździć mobile. W ten sposób przekazy obejmą swoim zasięgiem wszystkich potencjalnych klientów Portu Rumia, którzy zamieszkują Małe Trójmiasto Kaszubskie oraz sąsiednie miejscowości.
Obok reklam na nośnikach zewnętrznych w ramach kampanii przygotowano również materiały POS. Są to plakaty wiszące na terenie całego Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan oraz wiosenna gazetka promocyjna, której druk zaplanowano na połowę kwietnia. „Aby dodatkowo zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów naszej galerii, zaplanowaliśmy wysyłkę broszury do szerokiej bazy mieszkańców Małego Trójmiasta Kaszubskiego i okolic” – mówi Aleksandra Dubrawska, Manager ds. eksploatacji Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan. „Ponad połowa z 50 tys. nakładu gazetki będzie również dostępna w dystrybucji bezpośredniej na terenie galerii” – dodaje Aleksandra Dubrawska. Dopełnieniem wszystkich działań reklamowych jest wiosenny lay-out strony internetowej www.portrumia.pl.
Za kreację oraz dobór i zakup nośników reklamowych odpowiada agencja REDBUS. Kampanię wspierają prowadzone równolegle działania PR, które realizuje Effective Public Relations. Poprzednia intensywna kampania marketingowa przygotowana dla Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan odbyła się w listopadzie 2007 roku z okazji wielkiego otwarcia obiektu.
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan mieści się przy ul. Grunwaldzkiej 108 w Rumi. Jest największą galerią handlową w regionie Małego Trójmiasta Kaszubskiego. Znajduje się w niej blisko 100 butików z ofertą światowych marek odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych, sportowych, a także firm lokalnych i regionalnych. Na klientów czekają liczne restauracje oraz punkty usługowe. Cechą wyróżniającą centrum handlowe jest wyjątkowy wystrój oraz atrakcyjna makieta statku, na której zaplanowano place zabaw dla dzieci. Do dyspozycji klientów jest również całkowicie bezpłatny parking na 2 tys. miejsc.
Źródło: Auchan