logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Port Rumia Centrum Handlowe Auchan promuje się na wiosnę

  PR 23.04.2008, przeczytano 4518 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nadejściem nowego sezonu i wprowadzeniem do sklepów wiosenno-letnich kolekcji Port Rumia Centrum Handlowe Auchan wystartowało z kampanią reklamową. Pomorska galeria należąca do Grupy Auchan zaplanowała na kwiecień działania promujące, których głównym elementem jest outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/port-rumia-centrum-handlowe-auchan-promuje-sie-na-wiosne,7161,artykul.html

Port Rumia Centrum Handlowe Auchan rozpoczęło 1 kwietnia 2008 r. wiosenną kampanię reklamową. Jej głównym celem jest wsparcie sprzedaży nowych kolekcji wprowadzanych właśnie do poszczególnych sklepów galerii. Działania skupiają się przede wszystkim na nośnikach outdoorowych – tablicach w formacie standard BB oraz miniboard. Plakaty, które zawieszono w odległości max. 30 minut od obiektu, przedstawiają na tle łąki i słonecznego nieba pirata – symbol centrum handlowego. Całość uzupełnia hasło: „W Porcie Rumia pachnie wiosną. Nowe kolekcje 2008”. Dodatkowo przez wszystkie weekendy kwietnia po ulicach Rumi, Redy oraz Wejherowa, a także Gdyni, Pucka i Władysławowa będą jeździć mobile. W ten sposób przekazy obejmą swoim zasięgiem wszystkich potencjalnych klientów Portu Rumia, którzy zamieszkują Małe Trójmiasto Kaszubskie oraz sąsiednie miejscowości.

Obok reklam na nośnikach zewnętrznych w ramach kampanii przygotowano również materiały POS. Są to plakaty wiszące na terenie całego Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan oraz wiosenna gazetka promocyjna, której druk zaplanowano na połowę kwietnia. „Aby dodatkowo zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów naszej galerii, zaplanowaliśmy wysyłkę broszury do szerokiej bazy mieszkańców Małego Trójmiasta Kaszubskiego i okolic” – mówi Aleksandra Dubrawska, Manager ds. eksploatacji Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan. „Ponad połowa z 50 tys. nakładu gazetki będzie również dostępna w dystrybucji bezpośredniej na terenie galerii” – dodaje Aleksandra Dubrawska. Dopełnieniem wszystkich działań reklamowych jest wiosenny lay-out strony internetowej www.portrumia.pl.

Za kreację oraz dobór i zakup nośników reklamowych odpowiada agencja REDBUS. Kampanię wspierają prowadzone równolegle działania PR, które realizuje Effective Public Relations. Poprzednia intensywna kampania marketingowa przygotowana dla Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan odbyła się w listopadzie 2007 roku z okazji wielkiego otwarcia obiektu.

Port Rumia Centrum Handlowe Auchan mieści się przy ul. Grunwaldzkiej 108 w Rumi. Jest największą galerią handlową w regionie Małego Trójmiasta Kaszubskiego. Znajduje się w niej blisko 100 butików z ofertą światowych marek odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych, sportowych, a także firm lokalnych i regionalnych. Na klientów czekają liczne restauracje oraz punkty usługowe. Cechą wyróżniającą centrum handlowe jest wyjątkowy wystrój oraz atrakcyjna makieta statku, na której zaplanowano place zabaw dla dzieci. Do dyspozycji klientów jest również całkowicie bezpłatny parking na 2 tys. miejsc.

Źródło: Auchan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764