logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta Drzwi partnerem kanału telewizyjnego HGTV Home&Garden

  PR 27.02.2017, przeczytano 557 razy

27 lutego 2017 r. – Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – rozpoczął współpracę z kanałem lifestylowym HGTV Home&Garden. PORTA DRZWI będzie między innymi partnerem programów – „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-drzwi-partnerem-kanalu-telewizyjnego-hgtv-homeandgarden,31612,artykul.html

Chcemy wspierać pasje oraz zainteresowania naszych klientów. Wiemy, jak ważne są dla nich rodzina, jej bliskość oraz ciepło domowego ogniska. Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera – kanał HGTV Home&Garden, który podziela te same wartości co PORTA DRZWI. W ramach naszej szerokiej współpracy pokażemy widzom trendy w projektowaniu wnętrz, podzielimy się praktycznymi poradami oraz będziemy zachęcać do otwierania się na nowe możliwości urządzania mieszkań i domów – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

W ramach współpracy z kanałem lifestylowym HGTV Home&Garden PORTA DRZWI będzie partnerem cykli programów – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz. Nie po raz pierwszy producent drzwi angażuje się w projekt związany z urządzaniem mieszkań, wcześniej firma była już partnerem programu „Dom Marzeń” emitowanego przez telewizję TVN. PORTA DRZWI przy pomocy firmowego bloga regularnie doradza swoim klientom w zakresie aranżacji wnętrz. Ponadto spółka w swojej ofercie posiada nie tylko sprawdzone rozwiązania, ale również projekty produktów spersonalizowanych w praktycznie każdej konfiguracji technicznej i stylistycznej. Bogata oferta programowa kanału HGTV oraz szerokie możliwości personalizacji drzwi PORTA zainspirują telewidzów do stworzenia wymarzonych wnętrz według najnowszych trendów.

W Polsce zaczyna się właśnie moda na tematy dotyczące Home&Garden. Z kanałem HGTV trafiliśmy idealnie na naturalną potrzebę widzów. W tej chwili widzowie szukają pozytywnej, miłej rozrywki zatem to doskonały moment na start takiego kanału w Europie. „Home&Garden” to kanał, który inspiruje, zachwyca, pomaga, radzi. Dzieli się rzetelną wiedzą najlepszych specjalistów. Pokazuje światowe trendy i uczy, jak skorzystać z nich we własnym otoczeniu. Prezentuje proste, niezwykle skuteczne rozwiązania, które łatwo zastosować we własnym domu. Sprawia, że ludzie stają się świadomymi kreatorami przestrzeni, w których żyją – dzięki temu czują się szczęśliwi i spełnieni. Współpraca z partnerami – takimi jak PORTA DRZWI, którzy rozumieją potrzeby naszych widzów, jest dla nas szczególnie cenna i ważna – mówi Małgorzata Łupina, zastępca Dyrektora Programowego TVN ds. kanałów tematycznych.

Kanał HGTV Home&Garden jest skierowany przede wszystkim do ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, miejsce na wyrażanie własnej indywidualności, a także do pracy, zabawy oraz relaksu. HGTV Home&Garden pojawił się na polskim rynku w wyniku przekształcenia kanału TVN Meteo Active. Polska jest pierwszym krajem w Europie, który udostępnił ofertę HGTV swoim widzom. Kanał można oglądać także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Malezji, Nowej Zelandii oraz Indonezji. Łączna liczba widzów to ponad 102 miliony ludzi, pasjonujących się tematami wokół domu.

Za przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej PORTA DRZWI (w tym nawiązanie współpracy z kanałem telewizyjnym HGTV Home&Garden) jest odpowiedzialna agencja content marketingowa CIA - Content Impact Agency.

Źródło: PORTA KMI POLAND

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764