logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta Drzwi wybrała agencję do obsługi komunikacji marketingowej

  PR 08.02.2017, przeczytano 596 razy

Obsługą komunikacji marketingowej marki PORTA DRZWI będącej własnością PORTA KMI POLAND, największego producenta drzwi w Polsce, zajmuje się Agencja CIA - CONTENT IMPACT AGENCY specjalizująca się w realizacji projektów i strategii content marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-drzwi-wybrala-agencje-do-obslugi-komunikacji-marketingowej,31355,artykul.html

Agencji powierzono opracowanie i wdrożenie strategii działań contentowych na lata 2017 i 2018, wspartych regularnymi działaniami reklamowymi i sponsoringowymi. Zaproponowane przez agencję podejście zapewnia spójną komunikację marki PORTA DRZWI opartą na różnorodnych treściach przeznaczonych do publikacji w wielu rodzajach mediów. W ramach działań realizowanych przez Agencję CIA na rzecz marki PORTA DRZWI zostaną wykorzystane nowoczesne formy komunikacji i narzędzia, składające się na zintegrowany przekaz reklamowy i contentowy.

Treści i reklamy będą emitowane w TV, serwisach internetowych i mediach społecznościowych. W ramach działań zaplanowanych przez Agencję CIA, PORTA DRZWI nawiąże również współpracę z influencerami i bohaterami Internetu. Elementem strategii będą partnerstwa z wybranymi mediami zasięgowymi – telewizją i portalem internetowym – w celu realizacji projektów specjalnych.

Planowane na 2017 rok projekty reklamowe i contentowe są elementem jubileuszowej kampanii komunikacyjnej marki PORTA DRZWI w związku z 25-leciem działalności firmy.

Artur Pęksyk, Dyrektor Makretingu, Porta KMI Poland:
W 2015 rozpoczęliśmy realizację kampanii „Otwórz się na możliwości”, w ramach której zainicjowaliśmy strategię komunikacji marki opartą o emocje, bliskie naszym klientom. Otwartość na emocje, które towarzyszą nam na co dzień, były punktem wyjścia nowej strategii.

W 2016 roku stanęliśmy przed nowym wyzwaniem, by zgodnie z naszą strategią w latach 2017 i 2018 dotrzeć skutecznie z informacją o wartościach marki PORTA DRZWI w szumie komunikacyjnym, jaki nas otacza. Poszukiwaliśmy agencji, która doskonale zrozumie wartości naszej dotychczasowej strategii oraz wzmocni ją w komunikacji o skuteczny insight konsumencki. Postawiliśmy sobie za cel, aby nowe działania w wyjątkowy sposób pomogły zwrócić uwagę na markę PORTA DRZWI z uwzględnieniem dużego stopnia zaangażowania konsumentów nie tylko w sam proces zakupowy, ale również w interakcję z marką.

W tym kontekście nasz wybór padł na agencję content marketingu CIA Content Impact Agency. Agencja wykazała się pełnym zrozumieniem wartości marki PORTA DRZWI na etapie prac koncepcyjnych. Z naszej perspektywy był to warunek konieczny dla dalszego rozwoju naszej komunikacji. Przedstawioną i zaakceptowaną przez nas propozycję strategii komunikacji na lata 2017 i 2018 agencja oparła o bardzo atrakcyjnym insight idealnie wpisujący się w dotychczasowe działania marketingowe, a zaproponowane projekty contetntowe zapewniają jego skuteczne przekazanie.

Źródło: Content Impact Agency

www.cia-poland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764