logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta Drzwi z Superbrand 2019

  PR 11.12.2018, przeczytano 421 razy

Porta Drzwi, marka należąca do największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej – Porta KMI Poland, otrzymała międzynarodowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym markom w Polsce. Tym wyróżnieniem Porta Drzwi została uhonorowana już kolejny rok z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-drzwi-z-superbrand-2019,380490,artykul.html

Superbrand to prestiżowy tytuł, który jest przyznawany na podstawie badania opinii ponad 10 tysięcy konsumentów w Polsce. Pozwala ono określić tzw. indeks siły marki. Głos zabierają także członkowie Rady Marek - eksperci marketingu, reklamy i PR. Dzięki tym dwóm elementom - badaniu i głosowaniu ekspertów – wyłaniani są laureaci konkursu Superbrands. W tym roku odbyło się to w Polsce już po raz trzynasty.

- Założeniem naszej strategii marki jest otwarcie się na klienta, jego potrzeby, motywacje i pragnienia. Działamy zgodnie z ideą bycia blisko naszych odbiorów, inicjowania dialogu. Wychodzimy bowiem z założenia, że drzwi mogą być czymś więcej niż tylko przedmiotem w tle, sprowadzonym wyłącznie do jego aspektu użytkowego. Drzwi mogą inspirować lub stać się klamrą, która spina nasze wyobrażenie o pięknie i harmonii w domu - najważniejszym miejscu w życiu większości ludzi. Chcemy spełniać te marzenia, ale i podpowiadać nowe, co jest możliwe właśnie dzięki wzajemnej otwartości. Nagroda Superbrand świadczy o tym, że ta strategia przekonuje zarówno środowisko marketingowe, jak i jej głównych odbiorców, czyli naszych klientów. To dla nas bardzo wiele znaczy i za to dziękujemy – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Porta KMI Poland.

Źródło: Porta KMI Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764