logo
WIADOMOŚCI

Porta nagrodzona w konkursie Złote Spinacze

redakcja  PR 21.12.2016, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn lifestylowo-wnętrzarski „BY ME by Porta” otrzymał swoją pierwszą nagrodę. Pismo zostało nagrodzone brązową statuetką w kategorii content marketing w konkursie na najlepsze projekty public relations – Złote Spinacze. „BY ME by Porta” to niekonwencjonalny poradnik, który „oswaja” temat remontu poprzez pokazanie prawdziwych historii ludzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-nagrodzona-w-konkursie-zlote-spinacze,30915,artykul.html

„BY ME by Porta” to koncepcja tworzenia treści lifestylowo-wnętrzarskich poprzez zaangażowanie samych konsumentów, dla których remont jest ogromnym wyzwaniem nie tyle technicznym co natury psychologicznej. PORTA jako pierwsza firma w branży stolarki otworowej zaczęła rozwijać koncepcję content marketingu. Projekt rozwijał się od poradnika on-line przygotowanego przez blogerów do pełnowymiarowego magazynu lifestylowego, dystrybuowanego podczas wydarzeń takich jak Targi PORTA 2016 czy Łódź Design Festival. Dzięki projektowi „BY ME by Porta” spółka stanęła na podium konkursu Złote Spinacze obok firm IKEA oraz Intel.

Zakup drzwi zazwyczaj odbywa się w trakcie remontu, który wywołuje duży stres, związany głównie z brakiem niezbędnych informacji, jak sobie z nim poradzić pod względem technicznym, psychologicznym, rodzinnym czy finansowym. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę informacyjną, wydając niekonwencjonalny poradnik remontowy – mówi Renata Szymańska, Specjalista ds. Promocji w PORTA KMI POLAND.

Czasopismo „BY ME by Porta” powstało przy współpracy firmy PORTA z zespołem redaktorskim z BURDA Publishing oraz blogerami z różnych obszarów tematycznych m.in. projektowanie wnętrz, parenting, finanse czy DIY. Magazyn jest w całości poświęcony zmianom w życiu kobiet i mężczyzn, związanym z remontowaniem i odnową wnętrz – mieszkań i domów. Zgodnie z tytułem „BY ME by Porta” pokazuje metamorfozy wnętrz przez pryzmat prywatnych historii ludzi, ich pasji, pomysłów na życie, kreatywnych idei, gotowości do otwierania się na nowe możliwości. Magazyn inspiruje do zmian i pokazuje, jaką receptę na te zmiany mają znani blogerzy. „BY ME by Porta” jest również kopalnią porad – każdy czytelnik odnajdzie w nim odpowiedzi na pytania jak zaplanować remont, jak przeprowadzić go samodzielnie bez pomocy specjalistów, jak urządzić ponadczasowe wnętrze oraz kiedy warto zatrudnić architekta wnętrz. Już niedługo pismo „BY ME by Porta” zyska większą liczbę czytelników, ponieważ będzie dystrybuowane w całej Polsce w wybranych salonach sprzedaży drzwi.

Konkurs Złote Spinacze
jest skierowany do firm, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych, które realizują kampanie PR w Polsce. Celem konkursu jest zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations.

Źródło: Porta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Gazetki Intemarché wyróżnione ponownie w Adretail Inspiro
Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.
Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebe nowe logo
Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.
Konkurs Papaya Young Directors rozstrzygnięty
Znamy już zwycięzców 5. edycji konkursu Papaya Young Directors! Grand Prix powędrowało w ręce Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk za kampanię EB. Nagrodę specjalną ATM SYSTEM za najlepszą produkcję dla reżysera i producenta dostali Patrycja Polkowska, Agata Wiśniewska, Gabriela Piskor za film dla PZU „Sleepers" Patrycji Polkowskiej. PZU jest jednym z...
Golden Arrow: Lista nominacji
Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
 
środa 20.06.2018, 71 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone