logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta poszerza zakres współpracy z agencją Bluerank

  PR 29.05.2020, przeczytano 1231 razy
ilustracjastrzałka

Marki nawiązały współpracę dwa lata temu i dynamicznie ją rozwijają. Właśnie zdecydowały o przedłużeniu umowy na prowadzenie projektów w zakresie SEO, Social Media i Paid Search oraz o poszerzeniu jej o dodatkowe obszary: Digital Strategy i Marketing Analytics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-poszerza-zakres-wspolpracy-z-agencja-bluerank,387208,artykul.html

PORTA jest czołowym producentem drzwi w Polsce, liderem sprzedaży drzwi drewnianych. Produkcję prowadzi w pięciu fabrykach – czterech w Polsce i jednej w Rumunii. Sprzedaż realizuje poprzez sieć 150 autoryzowanych dealerów i ponad dwóch tysięcy autoryzowanych punktów sprzedaży w kraju i za granicą. Miesięcznie drzwi PORTA wybiera około 20 tysięcy Klientów w Polsce.

Głównym kanałem promocji produktów jest Internet. Dlatego bardzo ważna dla marki jest współpraca z agencją marketingu internetowego. Ponad dwa lata temu PORTA zleciła pierwsze projekty agencji marketingu internetowego Bluerank. Współpraca systematycznie poszerzała się o kolejne obszary. Dziś firmy zdecydowały o przedłużeniu umowy na 2020 rok w zakresie SEO, Social Media i Paid Search oraz o rozszerzeniu jej o działania Digital Strategy i Marketing Analytics.

- Bardzo cieszy nas, że współpracę poszerzamy o kolejne obszary. Kluczem do sukcesu jest duża otwartość marki PORTA oraz zaufanie, które wspólnie budujemy. Wynikiem jest chęć testowania nowych rozwiązań i to przynosi efekty. Z naszej strony, projektom Partnera dedykujemy bardzo zaangażowany, wieloosobowy zespół projektowy. - Marta Kocięba, Account Manager w Bluerank

Efektem dobrej współpracy są mierzalne wyniki. W obszarze SEO, w ciągu ostatniego roku, agencja zwiększyła liczbę fraz w TOP3 aż o 42,7 proc., a w TOP 10 – o 47,3 proc. W top3 Google, czyli na górze listy wyników wyszukiwania  PORTA pokazuje się w wyszukiwarce w odpowiedzi na najważniejsze na rynku drzwi frazy: drzwi, drzwi wewnętrzne, drzwi pokojowe, drzwi bezprzylgowe, drzwi antywłamaniowe, producent drzwi.

Wzrost ruchu organicznego niebrandowego rok do roku wyniósł 38,8 proc.

W obszarze działań content marketingowych udało się zbudować duże zainteresowanie klientek. Przykładem może być zaproponowany na stronie www quiz „Typy remontowe Polek – jaka jesteś?” Po sposobie, w jakim podchodzimy do prac remontowych, jak przygotowujemy się do zakupów, czy chętnie korzystamy z usług fachowców i architektów… możemy określić, do której z czterech grup remontujących Polek należymy. Quiz wypełniło już ponad 2400 osób, i – uwaga - ciągle można to zrobić.

ilustracjastrzałka

Wzrosło także zaangażowanie odbiorców w prowadzonych przez Bluerank mediach społecznościowych marki PORTA – w kanałach: FB oraz  Instagram. Przykładem jest chociażby post nawiązujący do viralowej akcji „In Poland we don’t say…”, który zdobył ponad 9 tys. reakcji, a jego zasięg organiczny wyniósł 28 tys.

- Współpracując z Bluerank wiemy, że możemy liczyć na indywidualne podejście, kreatywność oraz sprawne działanie. - Piotr Chodak, kierownik ds. PR i Digital Marketingu w PORTA KMI POLAND

Rozwijającym się obszarem jest współpraca z Digital Strategy w Bluerank. Eksperci przeprowadzili już pierwsze treningi strategiczne, podczas których zespoły Bluerank i PORTA pracowały nad nową komunikacją marki online – odświeżoną, jeszcze bardziej trafiającą i odpowiadającą na potrzeby klientek. Spotkania odbywały się online, a dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi, technik kreatywnych i kart Archetypów Marki - zakończyły się konkretnymi wnioskami.

Współpraca marki PORTA z ekspertami Bluerank w wielu obszarach pozwoli poznać i zagospodarować całą ścieżkę zakupową klientów producenta drzwi.

- W naszych działaniach kierujemy się ideą Customer Journey. Dbamy o doświadczenia klientów i budujemy odpowiednią komunikację na każdym etapie ścieżki zakupowej klientów naszych Partnerów. - Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764