logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta rozpoczyna międzynarodową kampanię

  PR 12.04.2018, przeczytano 663 razy
ilustracjastrzałka

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Œrodkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjnš w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałoœć, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznoœciowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie,36132,artykul.html

- Zaplanowaliœmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartoœci, jaką prowadziliœmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwoœści”. Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłoœć, bliskoœć, piękno, trwałoœć i bezpieczeństwo. Jednocześœnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalnoœść wnętrza mają właœśnie odpowiednio dobrane drzwi - komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano działania z zakresu lokowania produktów oraz spoty reklamowe w ponad 20 kanałach telewizyjnych. Porta i jej produkty będą w dalszym ciągu silnie obecne w HGTV, z którą firma współpracuje od 2017 roku i traktuje jako swojego najważniejszego partnera telewizyjnego. Reklamy producenta drzwi będą także emitowane na innych kanałach TVN, na kanałach AXN, FOX, MTV oraz na kanałach komediowych, przyrodniczych i filmowych. Prowadzone będą też intensywne działania digitalowe, w tym w mediach społecznoœściowych. Po raz kolejny Porta mocno stawia na działania kontentowe. Wraz ze startem kampanii uruchamia dedykowane strony internetowe w kilku wersjach językowych poœświęcone TOP Kolekcjom. W krajach sąsiednich prowadzona będzie też intensywna promocja w Internecie promująca wybrane produkty i markę Porta Doors. W spotach reklamowych na wszystkich rynkach pojawią się drzwi Porta VECTOR Premium, Porta RESIST i Porta KONCEPT.

W ramach kampanii przygotowano też blog w nowej odsłonie nastawiony na porady, inspiracje i szeroko pojęty design. W całym okresie prowadzone będą również działania PR ukierunkowane na promocję TOP Kolekcji. Zaplanowano także współpracę z blogerami.

Równolegle kampania obejmie punkty sprzedaży. Pojawią się w nich nowe elementy wizualne i oznaczenia drzwi z TOP Kolekcji. Trafią tam również nowe katalogi obejmujące kompletną ofertę Porta Drzwi oraz katalogi dedykowane promowanym modelom.

Kampanię przygotowała agencja CIA CONTENT IMPACT AGENCY, która odpowiada za strategię, produkcję i redakcję treśœci, kreację materiałów reklamowych oraz planowanie i zakup mediów. Firma współpracowała z domem produkcyjnym Filmokracja Michał Bisaga. Za przygotowanie stron internetowych kampanii odpowiadała agencja Veneo. Działania PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje agencja Practum Consulting.

Źródło: Porta KMI Poland

www.porta.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764