logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta startuje z nową odsłoną kampanii „Otwórz się na…”

  PR 22.03.2017, przeczytano 550 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. W ramach działań promocyjnych firma nawiązała współpracę m.in. ze znanymi influencerami YouTube’a – Karolem Paciorkiem, Reżyserem Życia, Robsonem oraz Magic of Y. Kampanię wspiera serwis internetowy www.otworzsiena.pl, realizowany wspólnie z Wirtualną Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-startuje-z-nowa-odslona-kampanii-_otworz-sie-na%E2%80%A6_,31903,artykul.html

– Na 25. jubileusz istnienia PORTA KMI POLAND zaplanowaliśmy jedną z największych w naszej branży kampanii content marketingowych. „Otwórz się na…” to kolejna odsłona wdrożonej w 2015 roku nowej strategii komunikacji, w ramach której jako pierwszy polski producent zaproponowaliśmy odejście od typowo technicznych komunikatów na temat drzwi, stawiając na emocje, nawiązanie bliskiej relacji z Klientem, przy jednoczesnym pokazaniu szerokich możliwości produktowych – wyjaśnia Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

W ramach realizowanej strategii „Otwórz się na…” zaplanowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa w telewizji oraz portalach internetowych. W komunikację w mediach społecznościowych zaangażowali się również influencerzy YouTube’a oraz Instagrama. Kampanii towarzyszy uruchomienie serwisu internetowego dla osób o szerokich zainteresowaniach .

Punktem wyjścia prowadzonej kampanii jest raport z badań społecznych „Otwartość Polaków”, przygotowany przez firmę badawczą NEUROHM Polska pod mecenatem PORTA DRZWI. Firma zaprosiła do współpracy przy realizacji strategii znanych youtuberów – Karola Paciorka, Reżysera Życia, Magic of Y i Robsona, którzy zwracają uwagę Polaków na problematykę otwartości. Komunikację wzmocnią także odświeżone profile w social media – przede wszystkim na Facebooku, gdzie oficjalny kanał marki zmienił nazwę na „Otwórz się na”. Idee otwartości propagować będą również influencerzy Instagrama, którzy przyłączyli się do kampanii PORTA DRZWI.

W ramach nowej kampanii PORTA DRZWI nawiązała partnerstwa z mediami zasięgowymi, z którymi łączą ją podobne wartości. Marka jest partnerem cykli programów kanału lifestylowego HGTV Home&Garden – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz. Natomiast działania w internecie wesprze partnerstwo z Grupą Wirtualna Polska, z którą PORTA DRZWI uruchomiła portal internetowy  dedykowany dla wszystkich o szerokich zainteresowaniach lifestylem, aranżacją wnętrz, innowacjami czy kulturą.

Za przygotowanie oraz realizację strategii marketingowej na lata 2017-2018 odpowiedzialna jest agencja content marketingowa CIA – Content Impact Agency. Kampanię w zakresie działań PR wspiera agencja Alert Media Communications.

Źródło: PORTA KMI POLAND

www.porta.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764