logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta stawia na otwartość w nowej reklamie

  PR 27.03.2017, przeczytano 1500 razy
ilustracjastrzałka

Marka PORTA DRZWI wystartowała z telewizyjną odsłoną kampanii reklamowej „Otwórz się na…”. W nowym spocie firma nie tylko zachęca innych do otwartości, ale również sama łamie branżowe schematy komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-stawia-na-otwartosc-w-nowej-reklamie,31952,artykul.html

W spocie nie zobaczymy drzwi producenta, tylko pełną emocji kompozycję momentów z różnych chwil życia. Do produkcji filmu zaangażowani zostali m.in. aktor Arkadiusz Jakubik oraz dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga.

– W naszym nowym spocie reklamowym podejmujemy tematykę otwartości. Zamiast na produkcie, skupiamy się na emocjach, które towarzyszą nam w codziennym życiu. W krótkim nagraniu pokazujemy, że warto być otwartym – na marzenia, świat, rodzinę, na możliwości – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

Spoty reklamowe PORTA DRZWI pod hasłem „Otwórz się na…” już od drugiej połowy marca można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Premium TV oraz w internecie. Film reklamowy „Otwórz się na…” wyreżyserował Marcin Ziębiński, który jest również reżyserem filmów fabularnych takich jak „Dublerzy”, „Gniew”, „Kiedy rozum śpi”. Za produkcję filmu reklamowego był odpowiedzialny dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga, a za postprodukcję Muzyczne Studio Produkcyjne Spot i ColorOffOn Film. Narrację w spocie prowadzi Arkadiusz Jakubik – aktor, reżyser a także piosenkarz.

Za planowanie mediów, strategię oraz realizację odpowiada agencja content marketingowa CIA Content Impact Agency.

Źródło: PORTA KMI POLAND

www.porta.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764