Marka PORTA DRZWI wystartowała z telewizyjną odsłoną kampanii reklamowej „Otwórz się na…”. W nowym spocie firma nie tylko zachęca innych do otwartości, ale również sama łamie branżowe schematy komunikacji.
W spocie nie zobaczymy drzwi producenta, tylko pełną emocji kompozycję momentów z różnych chwil życia. Do produkcji filmu zaangażowani zostali m.in. aktor Arkadiusz Jakubik oraz dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga.
– W naszym nowym spocie reklamowym podejmujemy tematykę otwartości. Zamiast na produkcie, skupiamy się na emocjach, które towarzyszą nam w codziennym życiu. W krótkim nagraniu pokazujemy, że warto być otwartym – na marzenia, świat, rodzinę, na możliwości – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
Spoty reklamowe PORTA DRZWI pod hasłem „Otwórz się na…” już od drugiej połowy marca można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Premium TV oraz w internecie. Film reklamowy „Otwórz się na…” wyreżyserował Marcin Ziębiński, który jest również reżyserem filmów fabularnych takich jak „Dublerzy”, „Gniew”, „Kiedy rozum śpi”. Za produkcję filmu reklamowego był odpowiedzialny dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga, a za postprodukcję Muzyczne Studio Produkcyjne Spot i ColorOffOn Film. Narrację w spocie prowadzi Arkadiusz Jakubik – aktor, reżyser a także piosenkarz.
Za planowanie mediów, strategię oraz realizację odpowiada agencja content marketingowa CIA Content Impact Agency.
Źródło: PORTA KMI POLAND