logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto

  PR 15.07.2019, przeczytano 696 razy

Treści lokalne ukazują się pod marką Eska Info i aktualizowane są na bieżąco przez reporterów z całego kraju. Szefem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-_super-express_-zostal-rozbudowany-o-projekt-miasto,383244,artykul.html

- Media globalne i lokalne wspólnie tworzą jedno środowisko medialne. Dlatego doceniając wartość lokalności zdecydowaliśmy się na połączenie serwisu Eska Info z portalem „Super Express”, by dalej wspólnie działać nad rozwojem naszej oferty informacyjnej w Internecie. Dwa tygodnie działania w domenie Se.pl dało już serwisowi Eska Info znaczący wzrost liczby użytkowników i odsłon. Jesteśmy przekonani, że kolejne miesiące zaowocują jeszcze lepszymi wynikami – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express.

Według danych Gemius PBI serwis Eska Info miał w czerwcu br. 1,5 mln realnych użytkowników oraz 6,2 mln odsłon.

Szefem projektu Miasto Eska Info pozostaje dotychczasowa redaktor naczelna serwisu Eska Info Sylwia Adamczyk. Szefową serwisu Miasto Warszawa jest Olga Karaban. Ich bezpośrednim przełożonym został Bartłomiej Łęczek, wicenaczelny „Super Expressu” odpowiedzialny za obszar związany z tworzeniem i publikowaniem treści w Internecie. Zespół pracujący w Eska Info w całości zasilił redakcję projektu Miasto.

Za sprzedaż reklam na stronach projektu Miasto odpowiada Mariusz Szuster, zastępca dyrektora handlowego ds. sprzedaży bezpośredniej w Biurze Reklamy Radia i Internetu TIME SA.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764