logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto

  PR 15.07.2019, przeczytano 615 razy

Treści lokalne ukazują się pod marką Eska Info i aktualizowane są na bieżąco przez reporterów z całego kraju. Szefem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-_super-express_-zostal-rozbudowany-o-projekt-miasto,383244,artykul.html

- Media globalne i lokalne wspólnie tworzą jedno środowisko medialne. Dlatego doceniając wartość lokalności zdecydowaliśmy się na połączenie serwisu Eska Info z portalem „Super Express”, by dalej wspólnie działać nad rozwojem naszej oferty informacyjnej w Internecie. Dwa tygodnie działania w domenie Se.pl dało już serwisowi Eska Info znaczący wzrost liczby użytkowników i odsłon. Jesteśmy przekonani, że kolejne miesiące zaowocują jeszcze lepszymi wynikami – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express.

Według danych Gemius PBI serwis Eska Info miał w czerwcu br. 1,5 mln realnych użytkowników oraz 6,2 mln odsłon.

Szefem projektu Miasto Eska Info pozostaje dotychczasowa redaktor naczelna serwisu Eska Info Sylwia Adamczyk. Szefową serwisu Miasto Warszawa jest Olga Karaban. Ich bezpośrednim przełożonym został Bartłomiej Łęczek, wicenaczelny „Super Expressu” odpowiedzialny za obszar związany z tworzeniem i publikowaniem treści w Internecie. Zespół pracujący w Eska Info w całości zasilił redakcję projektu Miasto.

Za sprzedaż reklam na stronach projektu Miasto odpowiada Mariusz Szuster, zastępca dyrektora handlowego ds. sprzedaży bezpośredniej w Biurze Reklamy Radia i Internetu TIME SA.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
Piątkowe koncerty nadawane z Hard Rock Cafe w Warszawie w ramach 2. edycji Festiwalu Klasyki Rocka oraz kolejna odsłona Wielkiego Testu z Klasyki Rocka to kluczowe elementy wakacyjnej ramówki Rock Radia w 2022 r. Już teraz słuchacze mogą sprawdzić propozycje stacji na lato i rozpocząć prawdziwie rockowy czas.
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach
SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.
Z  początkiem  lipca,  w  związku  z  zawieszeniem  wydawania  magazynów  „Dobre  Wnętrze”   i  „M  jak  Mieszkanie”,  nastąpią  zmiany  personalne  w  pionie  „Wnętrza”  Grupy  ZPR  Media,  które ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764