logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto

  PR 15.07.2019, przeczytano 222 razy

Treści lokalne ukazują się pod marką Eska Info i aktualizowane są na bieżąco przez reporterów z całego kraju. Szefem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-_super-express_-zostal-rozbudowany-o-projekt-miasto,383244,artykul.html

- Media globalne i lokalne wspólnie tworzą jedno środowisko medialne. Dlatego doceniając wartość lokalności zdecydowaliśmy się na połączenie serwisu Eska Info z portalem „Super Express”, by dalej wspólnie działać nad rozwojem naszej oferty informacyjnej w Internecie. Dwa tygodnie działania w domenie Se.pl dało już serwisowi Eska Info znaczący wzrost liczby użytkowników i odsłon. Jesteśmy przekonani, że kolejne miesiące zaowocują jeszcze lepszymi wynikami – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express.

Według danych Gemius PBI serwis Eska Info miał w czerwcu br. 1,5 mln realnych użytkowników oraz 6,2 mln odsłon.

Szefem projektu Miasto Eska Info pozostaje dotychczasowa redaktor naczelna serwisu Eska Info Sylwia Adamczyk. Szefową serwisu Miasto Warszawa jest Olga Karaban. Ich bezpośrednim przełożonym został Bartłomiej Łęczek, wicenaczelny „Super Expressu” odpowiedzialny za obszar związany z tworzeniem i publikowaniem treści w Internecie. Zespół pracujący w Eska Info w całości zasilił redakcję projektu Miasto.

Za sprzedaż reklam na stronach projektu Miasto odpowiada Mariusz Szuster, zastępca dyrektora handlowego ds. sprzedaży bezpośredniej w Biurze Reklamy Radia i Internetu TIME SA.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za listopad 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Domena .org przejęta za ponad miliard dolarów
- Internet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprzedaż funduszowi inwestycyjnemu Ethos Capital za 1,135 miliarda dolarów. Transakcja oznacza, że podwyżki za użytkowanie domen .org są nieuniknione, ale nie powinny być drastyczne. Jednocześnie bardzo prawdopodobne jest odebranie praw do...
Nowa odsłona serwisu Volkswagen Financial Services
Rozpoczęta pod koniec lata 2019 r. zmiana wizerunku marki Volkswagen to wielka globalna operacja, nazywana przez niektórych „rebrandingiem stulecia”. Poza samym, motoryzacyjnym gigantem również spółki zależne – Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy pod wspólnym brandingiem Volkswagen Financial Services – są w trakcie procesu odświeżenia...
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby...
Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764