logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal abcalkoholu.pl z kompendium o piwie bezalkoholowym

  PR 28.05.2020, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-abcalkoholu.pl-z-kompendium-o-piwie-bezalkoholowym,387192,artykul.html

Autorzy strony abcalkoholu.pl od 2008 roku tworzą kompleksowy serwis poświęcony szerzeniu wiedzy na temat alkoholu i jego wpływu na ludzki organizm. Nowo powstała sekcja „Piwo bezalkoholowe” odpowiada na potrzeby konsumentów, w związku z coraz większą popularnością piw „bez procentów”. Jak pokazują badania, rynek ten cechuje się dużym potencjałem wzrostu. To wynik obecnych trendów – konsumenci coraz bardziej dbają o formę, zdrowie i dobre samopoczucie, rezygnując z alkoholu a jednocześnie chcąc cieszyć się smakiem piwa.

Czytelnicy portalu dowiedzą się m.in.: czym piwa bezalkoholowe różnią się od alkoholowych, jak warzy się piwa bezalkoholowe, czy piwo bezalkoholowe faktycznie nie zawiera alkoholu? Dział poświęcony piwom bezalkoholowym będzie rozwijany o kolejne zagadnienia, w miarę jak konsumenci będą poszukiwać wiedzy na temat tego wciąż stosunkowo nowego na polskim rynku rodzaju piwa.

– Jesteśmy producentem alkoholu i dlatego ciąży na nas szczególna odpowiedzialność – nie tylko za jakość naszych produktów ale także za to, w jaki sposób i przez kogo są one spożywane. Dlatego od lat konsekwentnie stawiamy na edukację na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu – komentuje Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. – Za pośrednictwem abcalkoholu.pl dostarczamy konsumentom w przystępnej formie wiarygodne informacje na temat alkoholu a także – od niedawna – na temat piw bez alkoholu, które nie tylko dobrze smakują, ale również stanowią świetną alternatywę w sytuacjach, w których absolutnie nie wolno spożywać alkoholu, jak np. kierowanie pojazdami.

Autorami materiałów eksperckich na stronie abcalkoholu.pl są między innymi: psycholog Dorota Krzywicka, lekarz internista i toksykolog – Eryk Matuszkiewicz oraz profilaktyk uzależnień – Sławomir Grzegorek. Czytelnicy mogą skorzystać z konkretnych wskazówek i porad w zakresie postępowania z alkoholem w określonych sytuacjach.

Ponadto w zakładce „Co zawiera piwo?” można znaleźć tabele wartości odżywczych wszystkich piw Kompanii Piwowarskiej a za pośrednictwem wirtualnego kalkulatora „Sprawdź promile” – oszacować poziom promili w organizmie po spożyciu alkoholu. Kalkulator stanowi uzupełnienie dla dostępnej od lat aplikacji mobilnej „Sprawdź Promile”.

Portal abcalkoholu.pl to wyjątkowe miejsce w przestrzeni internetowej i kompleksowe źródło wiedzy związane z odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu. To przykład samoregulacji odpowiedzialnego producenta piwa jakim jest Kompania Piwowarska. Firma od lat prowadzi działania przeciwdziałające spożywaniu alkoholu przez nieletnich, kierowców i kobiety w ciąży, a także promujące umiarkowaną konsumpcję. Działania te stanowią jeden z filarów strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Do witryny abcalkoholu.pl odsyła strona www.kp.pl oraz każde opakowanie piwa Kompanii Piwowarskiej, na którym firma umieszcza jedno z dobrowolnych oznaczeń przestrzegających przed spożywaniem alkoholu przez kierowców, ciężarne i nieletnich i adres www.abcalkoholu.pl. Strona ma swoje przedłużenie na Facebooku. Obecnie profil ABC Alkoholu w tym serwisie społecznościowym obserwuje ponad 21 tysięcy osób.

Nową wersję strony przygotowała agencja V&P.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764