logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal abcalkoholu.pl z kompendium o piwie bezalkoholowym

  PR 28.05.2020, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-abcalkoholu.pl-z-kompendium-o-piwie-bezalkoholowym,387192,artykul.html

Autorzy strony abcalkoholu.pl od 2008 roku tworzą kompleksowy serwis poświęcony szerzeniu wiedzy na temat alkoholu i jego wpływu na ludzki organizm. Nowo powstała sekcja „Piwo bezalkoholowe” odpowiada na potrzeby konsumentów, w związku z coraz większą popularnością piw „bez procentów”. Jak pokazują badania, rynek ten cechuje się dużym potencjałem wzrostu. To wynik obecnych trendów – konsumenci coraz bardziej dbają o formę, zdrowie i dobre samopoczucie, rezygnując z alkoholu a jednocześnie chcąc cieszyć się smakiem piwa.

Czytelnicy portalu dowiedzą się m.in.: czym piwa bezalkoholowe różnią się od alkoholowych, jak warzy się piwa bezalkoholowe, czy piwo bezalkoholowe faktycznie nie zawiera alkoholu? Dział poświęcony piwom bezalkoholowym będzie rozwijany o kolejne zagadnienia, w miarę jak konsumenci będą poszukiwać wiedzy na temat tego wciąż stosunkowo nowego na polskim rynku rodzaju piwa.

– Jesteśmy producentem alkoholu i dlatego ciąży na nas szczególna odpowiedzialność – nie tylko za jakość naszych produktów ale także za to, w jaki sposób i przez kogo są one spożywane. Dlatego od lat konsekwentnie stawiamy na edukację na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu – komentuje Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. – Za pośrednictwem abcalkoholu.pl dostarczamy konsumentom w przystępnej formie wiarygodne informacje na temat alkoholu a także – od niedawna – na temat piw bez alkoholu, które nie tylko dobrze smakują, ale również stanowią świetną alternatywę w sytuacjach, w których absolutnie nie wolno spożywać alkoholu, jak np. kierowanie pojazdami.

Autorami materiałów eksperckich na stronie abcalkoholu.pl są między innymi: psycholog Dorota Krzywicka, lekarz internista i toksykolog – Eryk Matuszkiewicz oraz profilaktyk uzależnień – Sławomir Grzegorek. Czytelnicy mogą skorzystać z konkretnych wskazówek i porad w zakresie postępowania z alkoholem w określonych sytuacjach.

Ponadto w zakładce „Co zawiera piwo?” można znaleźć tabele wartości odżywczych wszystkich piw Kompanii Piwowarskiej a za pośrednictwem wirtualnego kalkulatora „Sprawdź promile” – oszacować poziom promili w organizmie po spożyciu alkoholu. Kalkulator stanowi uzupełnienie dla dostępnej od lat aplikacji mobilnej „Sprawdź Promile”.

Portal abcalkoholu.pl to wyjątkowe miejsce w przestrzeni internetowej i kompleksowe źródło wiedzy związane z odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu. To przykład samoregulacji odpowiedzialnego producenta piwa jakim jest Kompania Piwowarska. Firma od lat prowadzi działania przeciwdziałające spożywaniu alkoholu przez nieletnich, kierowców i kobiety w ciąży, a także promujące umiarkowaną konsumpcję. Działania te stanowią jeden z filarów strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Do witryny abcalkoholu.pl odsyła strona www.kp.pl oraz każde opakowanie piwa Kompanii Piwowarskiej, na którym firma umieszcza jedno z dobrowolnych oznaczeń przestrzegających przed spożywaniem alkoholu przez kierowców, ciężarne i nieletnich i adres www.abcalkoholu.pl. Strona ma swoje przedłużenie na Facebooku. Obecnie profil ABC Alkoholu w tym serwisie społecznościowym obserwuje ponad 21 tysięcy osób.

Nową wersję strony przygotowała agencja V&P.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764