logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w radio i telewizji

  PR 29.08.2022, przeczytano 529 razy

„Tu zaczynają się emocje” — to hasło ogólnopolskiej kampanii promującej portal Nieruchomosci-online.pl, która potrwa aż do listopada. Marka będzie obecna m.in. w TVN, RMF FM i Radiu ZET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-ogloszeniowy-nieruchomosci-online.pl-z-jesienna-kampania-w-radio-i-telewizji,397021,artykul.html

Kampania Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w okres letnio-jesienny, który charakteryzuje się powrotem wielu Polaków do poszukiwań nieruchomości po wakacyjnej przerwie. To także najgorętszy czas na rynku najmu, dlatego kampanię zainaugurowano już pod koniec sierpnia emisją pierwszych spotów w RMF FM. We wrześniu i październiku marka będzie obecna też przy najpopularniejszych audycjach Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet.    

Druga, telewizyjna część kampanii „Tu zaczynają się emocje” prowadzona będzie w październiku i listopadzie. Spoty promujące markę pojawią się w jesiennej ramówce Grupy TVN, w stacjach: TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo i TTV. Portal będzie m.in. sponsorem nowego sezonu programu „Mieszkanie na miarę”, teleturnieju „Milionerzy”, a także popularnych pasm filmowych.  

— To już trzecia w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl. Działania promocyjne i wizerunkowe, jak również stała pozycja domeny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google, przynoszą efekty. Chociaż poszukujących na rynku nieruchomości jest mniej niż w 2021 r., to portal wciąż odwiedza średnio prawie 3 mln użytkowników miesięcznie — mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.  

Źródło: Nieruchomosci-online.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764