logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal randkowy Mysugardaddy wkracza na polski rynek

  PR 20.05.2019, przeczytano 1088 razy
ilustracjastrzałka

MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn(Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet(Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową www.mysugardaddy.pl w Polsce, w celu zrewolucjonizowania randek online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-randkowy-mysugardaddy-wkracza-na-polski-rynek,382525,artykul.html

MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn (Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet (Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową www.mysugardaddy.pl w Polsce, w celu rewolucjonizowania randek online.

Koncentrując się na bezpieczeństwie, kanał komunikacyjny pomiędzy użytkownikami jest realizowany po zakupie "kredytów", które umożliwiają aktywowanie innych użytkowników. Po zarejestrowaniu się za darmo, Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s mogą łatwo skonfigurować swój profil randkowy i rozpocząć przeglądanie użytkowników online w swoim mieście, za pomocą telefonu komórkowego, tabletu lub komputera.

- Pragniemy pozostać pionierem w Europie i zostać numerem jeden na świecie pośród stron internetowych „Sugardating”, dlatego postanowiliśmy poszerzyć nasz portal o język polski i wyjść naprzeciw potrzebom polskiej społeczności. Pomimo, że ciągle pracujemy nad naszą stroną i chcemy wprowadzić ulepszenia, pragniemy zapewnić naszych użytkowników o pełnej profesji oraz przejrzystym panelu i co najważniejsze gwarantujemy pełne bezpieczeństwo w naszym serwisie - Szef MySugardaddy, Thorsten Engelmann

W ostatnich latach „sugardating” pomiędzy dojrzałymi mężczyznami i młodymi kobietami ustabilizował się na rynku europejskim. Sugar Daddy´s to z reguły odnoszący sukcesy i dobrze wyglądający mężczyźni, którzy szukają atrakcyjnej partnerki, aby spędzać z nią wspólny czas i dzielić się swym luksusowym życiem.

Kto może zostać członkiem MySugardaddy?

Każdy kto ukończył 18 lat i szuka w życiu prywatnym luksusu, niezależności, przygody i odrobiny namiętności. Ten portal kieruje się do wszystkich, którzy są spontaniczni i nowocześni i chętnie chcą dzielić się z drugą osobą swoimi zainteresowaniami oraz stylem życia.

W porównaniu z innymi portalami randkowymi na My Sugar Daddy możesz całkowicie za darmo kontaktować się z innymi członkami portalu. Nie musisz posiadać konta premium, aby się komunikować z innymi. Jeśli jednak jesteś zainteresowany naszą ofertą premium i chcesz uzyskać dostęp do opcji dodatkowych i strefy VIP, należy wykupić płatną subskrypcję Serwisu. Skorzystanie z dodatkowych opcji jest uwarunkowane uiszczeniem stosownych opłat za pomocą karty kredytowej.

W tego typu relacjach, w których osiągnięto porozumienie co do ich warunków, intymny kontakt na płaszczyźnie seksualnej nie jest obowiązkowy i jest udzielany jedynie za obopólną zgodą. Sugardaters charakteryzują się wzajemnym poszanowaniem przestrzeni prywatnej i umożliwieniem sobie nawzajem prowadzenia niezależnego życia, nie wykluczając możliwości nawiązania długotrwałych relacji.

Platforma MySugardaddy, w posiadaniu SDC Ventures z siedzibą w Niemczech, posiada obecnie ponad 500.000 członków na świecie.

Źródło: MySugardaddy

www.mysugardaddy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764