logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal randkowy Sympatia.pl kończy 18 lat

  PR 28.09.2020, przeczytano 792 razy

W 2002 roku powstał pierwszy w Polsce portal randkowy Sympatia.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-randkowy-sympatia.pl-konczy-18-lat,388577,artykul.html

Serwis Sympatia.pl pojawił się w polskim internecie w 2002 r. jako pierwszy portal randkowy w Polsce. Cel jego istnienia nie zmienił się do dziś: ma ułatwiać poznawanie ciekawych ludzi i pomagać im łączyć się w pary. Serwis znajduje się na podium wśród najpopularniejszych polskich portali datingowych. Jest ekspertem w dziedzinie randek, związków i osób żyjących w pojedynkę. Według danych PBI/Gemius w sierpniu 2020 r. Sympatia zanotowała 1,18 miliona użytkowników, którzy dokonali 203 milionów odsłon. Łącznie – w ciągu 18 lat – w portalu założono ponad 10 milionów profili, a użytkownicy wymienili 4 miliardy wiadomości.  Każdego miesiąca użytkownicy wysyłają do siebie aż 20 milionów wiadomości i spędzają w serwisie średnio 1,5 godziny dziennie.

– Sympatia.pl od 18 lat skutecznie pomaga ludziom znaleźć partnera. Przez cały ten czas dbaliśmy i będziemy nadal dbać o to, aby dzięki obecności na wszystkich platformach ułatwiała nawiązywanie znajomości. 18 lat to okres, w którym zrealizowaliśmy mnóstwo projektów online i offline, przeprowadzaliśmy badania, organizowaliśmy akcje społeczne, imprezy, wyznaczaliśmy trendy na polskim rynku datingowym, a przede wszystkim wspieraliśmy singli w ich dążeniach do poznania bliskiej im osoby. Te same założenia będą przyświecać nam w kolejnych latach działania – zapewnia Marcin Tlałka, manager portalu Sympatia.pl.

W minionych dwóch dekadach portale randkowe odegray istotną rolę w łączeniu ludzi w pary. Już w roku 2012 aż 38 mln Europejczyków miesięcznie szukało miłości w Internecie. W Polsce, gdzie single stanowią 20 proc. społeczeństwa, miłości w sieci szuka już ponad 6 milionów osób miesięcznie.[1] Jest to ogromna grupa, która według prognoz, z roku na rok będzie się powiększać.

Zmienia się nasze społeczeństwo, pojawiają się nowe technologie, ale jedno jest niezmienne – zdecydowana większość z nas pragnie związku i miłości, co wielokrotnie pokazały badania przeprowadzane przez portal. Wynika z nich, że aż 83 proc. szuka stałego partnera lub partnerki, a dla 75 proc. najważniejsza jest miłość partnerska.[2]

W serwisie Sympatia.pl – oprócz fascynujących osób – można znaleźć artykuły i porady ekspertów – pisane przez socjologów, psychologów, coachów oraz redaktorów, którzy na co dzień rozmawiają z singlami oraz parami, które poznały się w serwisie. Eksperci dzielą się z singlami swoją wiedzą dotyczącą szukania miłości i budowania udanych związków, a pary opowiadają, jak poznały się dzięki Sympatii.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Europe Digital Future in Focus 2013. Źródło: SocialPress. Pozyskane z książki: J. Godecka, Szczęście w miłości, Warszawa 2019.
[2] Badanie serwisu Sympatia.pl i Uniwersytetu Łódzkiego „Pokolenie singli”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764