Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays to największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej. W dniach 07-09 lutego 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotka się od 5000 do 10 000 praktyków branży.
Druga edycja zgromadzi około 300 wystawców i 10 000 zwiedzających z całej Europy – w porównaniu z zeszłym rokiem wzrost o około 35%. Na kolejną edycję organizatorzy przygotowali nie tylko kompleksową ofertę dla wystawców, ale starają się szczególnie zadbać o odbiorców czyli zwiedzających – to najważniejszy cel przyszłorocznej drugiej już edycji RemaDays. Wszyscy zwiedzający z branży otrzymają bezpłatnie zaproszenia.
Telemarketerzy krajowi jak i zagraniczni, promocja w mediach polskich i zagranicznych, kilkadziesiąt tysięcy wysłanych zaproszeń - to tylko jedne z wielu planowanych i realizowanych aktywności na rzecz pozyskania zwiedzających.
I edycja, która odbyła się w marcu tego roku, okazała się największą branżową imprezą targową w Polsce pod względem liczby wystawców (około 220), natomiast w 2006 roku drugi cel organizatorów to najliczniejsza branżowa reprezentacja wśród zwiedzających. Organizowany jest konkurs dla zwiedzających, kongres dla klientów końcowych i wiele innych atrakcji. Odwiedzający otrzymają również upominki oraz specjalne wydanie Gifts Journal.
W przyszłym roku w ramach RemaDays wydzielone zostaną 3 imprezy. Są to: „Profesjonalny Salon Upominków Reklamowych” - największa tego typu prezentacja w Polsce (około 150 największych dostawców w kraju oraz pierwsi dostawcy zagraniczni). Firmy działające w branży Public Relations, oferujące kampanię ATL, domy mediowe, firmy zajmujące się badaniami rynku będą zgrupowane w sektorze „Dni Otwarte Marketingu i Komunikacji”. Kolejna grupa to firmy, które w swojej ofercie mają systemy wystawiennicze, materiały oraz maszyny do produkcji reklam, pos-y, banki zdjęć itp. Ofertę tych firm zwiedzający znajdą na Specjalistycznych Targach Urządzeń i Usług w Reklamie. Taki podział ma ułatwić zwiedzającym sprawne dotarcie do najbardziej interesujących ofert i wydarzeń na RemaDays 2006.
Organizatorem RemaDays 2006 jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o., wydawca kwartalnika Gifts Journal oraz lider programu Solidni w Biznesie. Patronat medialny nad imprezą objął m.in. portal signs.pl.