logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portal wpolityce.pl zmienia oblicze i rośnie w siłę

  PR 05.01.2015, przeczytano 661 razy

Portal wPolitce.pl (Fratria) zmienił wygląd serwisu, wprowadzając dynamiczną i bardziej intuicyjną nawigację oraz podkreślając wagę najważniejszych wiadomości. Nowy projekt strony ułatwia też komentowanie treści i kontakt z redakcją. Nowy layout, więcej treści lifestylowych i „niepolitycznych” wyraźnie zbliżają wPolityce.pl do dużych portali horyzontalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portal-wpolityce.pl-zmienia-oblicze-i-rosnie-w-sile,23593,artykul.html

- Serwis wPolityce.pl się zmienia, bo wzrasta liczba użytkowników, którzy oczekują od horyzontalnego portalu więcej wiadomości z różnych dziedzin, łatwiejszego dostępu do bloków tematycznych i przyjaznego modułu zamieszczania opinii i komentarzy – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii. 

Nowa belka nawigacyjna, szybkie linki do prognozy pogody, programu tv i forum i wsklepiku.pl, prosty sposób kontaktu z redakcją (moduł „Pilne! Zgłaszam, alarmuję, informuję”), a także widoczna i dynamiczna nawigacja do poszczególnych serwisów tematycznych, to najszybciej zauważalne zmiany w budowie portalu. Zmieniają się też treści. Wyraźnie widać więcej informacji spoza polityki - ciekawych opinii publicystycznych i artykułów zarówno z gospodarki, jak i… życia gwiazd.

- Zgodnie z zapowiedziami wprowadzamy kolejne zmiany, bo widzimy, że użytkownicy akceptują kierunek wyznaczony ostatnimi modyfikacjami – wyjaśnia Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii odpowiedzialny za pion redakcyjny. – Najistotniejsze jest wprowadzenie do wPolityce treści lżejszych, nieco mniej „politycznych” – chętnie czytanych i poszukiwanych przez użytkowników.

Potwierdzeniem słów Michała Karnowskiego mogą być wyniki portalu. W ostatnim miesiącu wPolityce.pl może pochwalić się ponad 2,1 miliona użytkowników i ponad 22 milionami odsłon (Google Analytics).

- Co cieszy wrasta tez liczba kampanii reklamowych na naszych portalach – a wPolityce.pl, jako portal opiniotwórczy cieszy się ogromnym zainteresowaniem reklamodawców – mówi prezes Przybek.

Redakcja portalu wPolityce.pl zapowiada, że to nie koniec zmian. 

- Portal wPolityce.pl wkracza w kolejny, ważny etap rozwoju. Stawiamy na zmiany technologiczne i wizualne, ale pozostajemy wierni ideałom, które towarzyszą nam od początku. Nasz zespół redakcyjny, coraz bardziej dynamiczny i zgrany,  jest gwarantem atrakcyjnych i rzetelnych treści - mówi Marzena Nykiel, redaktor naczelna wPolityce.pl.

Unifikacja treści, zebranie wielu różnych informacji uporządkowanych w blokach tematycznych, pozwala bowiem zainteresować jednym z najbardziej opiniotwórczych i najchętniej cytowanych serwisów nowe grupy odbiorców i czytelników. Warto przyglądać się pomysłom i realizacjom zespołu Fratrii.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764