logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portale erotyczne – gdzie najczęściej zaglądają internauci?

  PR 16.02.2018, przeczytano 6677 razy
ilustracjastrzałka

Z jakich portali erotycznych najczęściej korzystają polscy internauci? Ile czasu miesięcznie poświęcają na przeglądanie „różowych” stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszej analizie firmy Gemius.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portale-erotyczne-%E2%80%93-gdzie-najczesciej-zagladaja-internauci,35480,artykul.html

Ponad 40 proc. polskich internautów odwiedziło w grudniu 2017 roku strony o tematyce erotycznej (źródło: badanie Gemius/PBI, grudzień 2017). To ponad 11 mln użytkowników sieci, którzy łącznie wygenerowali niespełna 1,5 mld odsłon. Około połowy z nich pochodziło z urządzeń mobilnych. Na strony erotyczne internauci poświęcili średnio 2 godz. i 23 min miesięcznie.

Kto odwiedza strony z erotyką?

Największe zainteresowanie stronami erotycznymi w Polsce wykazują osoby w wieku 25-34 oraz 35-44 lat. W przeważającej mierze są to mężczyźni (7,2 mln użytkowników), natomiast kobiet poruszających się po „różowych” stronach jest mniej o prawie połowę (3,8 mln). Najaktywniejsza grupa użytkowników portali erotycznych to osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Miesięcznie generują oni odpowiednio 436 mln i 330 mln odsłon. Wśród mieszkańców wsi odnotowano trzykrotnie większy ruch na portalach erotycznych niż wśród użytkowników z miast od 50 do 100 tys. mieszkańców. Najwięcej odsłon wykonali internauci zamieszkujący województwa: mazowieckie, śląskie oraz małopolskie.

ilustracjastrzałka

Najgorętsze portale randkowe

Liderem wśród stron erotycznych jest serwis Datezone.com, który pozycjonuje się jako portal randkowy dla dorosłych. W grudniu 2017 roku odwiedziło go 4,4 mln użytkowników, co stanowi 16 proc. internautów surfujących po stronach z erotyką. Na drugim miejscu plasuje się serwis Bongacams.com z sekskamerkami na żywo, którego liczba użytkowników przekracza 3,7 mln. Pod względem liczby odsłon Bongacams.com pozostaje jednak daleko w tyle za Datezone.com, który ma ich prawie 2,5 razy więcej (92,5 mln do 38,7 mln). Wysokie wyniki w grudniu 2017 roku uzyskał także serwis erotyczny Xnxx.com. Co prawda jego zasięg na poziomie 7,2 proc. jest ponad dwa razy mniejszy niż lidera Datezone.com, ale liczba odsłon (184 mln) jest najwyższa wśród konkurencji. Portal Xnxx.com odnotował również dużą liczbę odsłon na urządzeniach mobilnych – 103 mln (grudzień 2017 roku). Z kolei na ekranach komputerów osobistych i laptopów najwięcej odsłon zebrały serwisy Pornhub.com (87,8 mln) oraz Datezone.com (87,3 mln).

Top 3 portale erotyczne wśród mężczyzn to: Datezone.com, Bongacams.com oraz Pornhub.com. Wśród kobiet dwa pierwsze miejsca zajmują te same strony WWW, natomiast trzecie miejsce przypadło serwisowi Erodate.pl. W grudniu 2017 roku odwiedziło go 77,5 tys. pań, generując ponad 4,6 mln odsłon.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (kryptoreklama)

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764