logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Portale randkowe odwiedzane miesięcznie przez co piątego pełnoletniego internautę w Polsce

  PR 24.07.2019, przeczytano 1142 razy

Co piąty pełnoletni internauta w Polsce korzysta z usług portali randkowych przynajmniej raz na miesiąc, a wśród internautów w wieku 18-34 lat odsetek miesięcznych użytkowników sięga aż 30% – wynika z analiz Mindshare Polska na podstawie badania Mindreader. Kto najczęściej zagląda na portale randkowe i jak ich popularność kształtuje się w innych krajach Europy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portale-randkowe-odwiedzane-miesiecznie-przez-co-piatego-pelnoletniego-internaute-w-polsce,383351,artykul.html

Zgodnie z wynikami badania Mindreader z 2018 r., portale randkowe odwiedzane są co miesiąc przez 22% pełnoletnich internautów w Polsce. Od dwóch lat ten odsetek utrzymuje się na porównywalnym poziomie (20% w 2017 r.).

Wśród regularnych użytkowników portali randkowych (minimum 1 wizyta na miesiąc) dominują mężczyźni, którzy stanowią ok. 3/5 analizowanej grupy. Większość stanowią też osoby w wieku 18-34 lat (59%), spośród których niemal co trzeci internauta korzysta z serwisów randkowych co najmniej raz na miesiąc. Nie oznacza to jednak, że osoby w innych przedziałach wiekowych stronią od odwiedzania serwisów randkowych – wśród internautów 50+ w skali miesiąca korzysta z nich średnio co dziesiąta osoba. Warto dodać, że nieco ponad połowa regularnie randkujących w sieci (53%) posiada dzieci.

Jak kształtuje się popularność portali randkowych w innych państwach Europy? Okazuje się, że wśród 20 przebadanych krajów najwyższe wyniki odnotowano na Węgrzech i w Rumunii, gdzie z serwisów randkowych miesięcznie korzysta blisko co czwarty badany. Polska z wynikiem 22% zajmuje 3 miejsce, ex aequo z Norwegią. Ranking zamykają Szwajcaria i Holandia, gdzie w skali miesiąca portale randkowe odwiedza niewiele ponad 10% pełnoletnich internautów.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

Dodatkowe informacje:

Mindreader – coroczne badanie Mindshare poświęcone korzystaniu z mediów i stylom życia. Zrealizowane techniką CAWI (Computer Assisted Web Interview) na reprezentatywnej próbie internautów w wieku 18-64.
Wielkość próby badawczej w Polsce: N=1501 (2017), N=1503 (2018).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764