logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PORTALL dołącza do IAB Polska

  PR 27.04.2025, przeczytano 399 razy
ilustracja

Do IAB Polska dołącza PORTALL - kreatywna agencja influencerska, która odkrywa i reprezentuje wyrazistych liderów opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portall-dolacza-do-iab-polska,408568,artykul.html

Wykorzystując talent twórców, PORTALL (https://portall.agency/) wspiera marki w budowaniu zaangażowania, społeczności i znaczenia. Rozumie potrzeby twórców, cele strategiczne marek oraz współczesne oczekiwania odbiorców. PORTALL powstał, by tworzyć nowy wymiar komunikacji między twórcami a markami.

PORTALL AGENCY to nowa przestrzeń, która naturalnie łączy świat marek i twórców. Przez lata działaliśmy jako Ekipa Management, realizując kampanie i projekty influencerskie. Dziś, jako osobny brand, pomagamy markom i twórcom odnaleźć wspólny język, tworząc współprace, które zostają w popkulturze na dłużej. PORTALL powstał z doświadczeń, rozmów i potrzeb rynku  – mówi Michalina Staniec, Managing Director PORTALL AGENCY / Board Member Ekipa Management Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764