logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania od Saatchi & Saatchi

  PR 03.10.2022, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_otomoto.-prowadzi-do-satysfakcji_-%E2%80%93-nowe-pozycjonowanie-i-kampania-od-saatchi-and-saatchi,397456,artykul.html

OTOMOTO jest lidrem wśród serwisów on-line umożliwiających zakup i sprzedaż samochodów.

Aby przyciągnąć nowych użytkowników kampania marki zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis, z których nie da się skorzystać szukając auta w kręgu bliższych, lub dalszych znajomych. OTOMOTO przekonuje konsumentów, że ułatwi im znalezienie dokładnie takiego samochodu, jakiego szukają, a nie takiego, który akurat ktoś sprzedaje. Nie tylko dlatego, że serwis oferuje największy wybór używanych samochodów w kraju, ale jednocześnie daje możliwość sprawdzenia historii pojazdu, a nawet opcję finansowania. 

Kampania w lekki, humorystyczny sposób ostrzega przed pułapkami, w które można wpaść kupując samochód od przysłowiowych znajomych znajomych. Trudno bowiem dokonać optymalnego wyboru, kiedy nie ma się z czego wybierać. Na szczęście jest alternatywa: serwis OTOMOTO, który prowadzi do satysfakcji.  

Kampania będzie wykorzystywać kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i różne cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTube: Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.

- Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z OTOMOTO można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

- Nowa kampania OTOMOTO jest pierwszą opartą na nowym pozycjonowaniu marki oraz content pilarach obejmujących kanały, w których marka jest obecna. Naszym celem było zbudowanie spójnej i konsekwentnej komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem oraz na platformach technologicznych – powiedział Marcin Skrzypek, Senior Engagemnet Strategy w Saatchi & Saatchi

Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz consulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764