logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” z Bodymax

  PR 09.07.2020, przeczytano 870 razy

Ruszył kolejny etap nowej kampanii reklamowej marki Bodymax – konkurs na Instagramie. Leniwiec w roli głównej to pomysł agencji CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_-z-bodymax,387714,artykul.html

Leniwce, jak sugeruje nazwa, są symbolem leniwego trybu życia. Przede wszystkim z powodu ich powolnych ruchów oraz umiłowania snu. Te sympatyczne zwierzątka zostały głównymi postaciami najnowszej kampanii reklamowej marki Bodymax.

Leniwiec jest personifikacją problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii. Czasem każdy z nas tak się czuje, a antidotum na takie samopoczucie są wszystkie produkty Bodymax.

W nowej, kolejnej odsłonie kampanii Bodymax zaprasza do wzięcia udziału w Instagramowym konkursie, który polega na użyciu dedykowanego filtra znajdującego się na @bodymax_polska w zakładce z efektami i pokazanie „jak rozprawiamy się z leniwcem w sobie na co dzień”.

Nagrodą główną dla każdego z pięciu uczestników najlepszych pomysłów jest bon do Zalando o wartości 300 zł oraz zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Druga nagroda dla każdego z 50 uczestników to zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Konkurs trwa do 17 lipca, a ogłoszenie laureatów nastąpi 23 lipca.

Historie o leniwcach w nas są obecne w portalach społecznościowych: YouTube, Facebook i Instagram.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764