Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy centralnej przygotowała agencja CU Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 6 lat.
Kampania promuje Suzuki S-CROSS z napędem hybrydowym, który jest „Wszechstronnym i bogato wyposażonym SUV- em”.
Nowy S-CROSS HYBRID łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z rozwiązaniami stosowanymi w modelach terenowych. Eleganckie nadwozie, komfortowa kabina pasażerska, duży bagażnik (430 litrów pojemności), zaawansowany napęd na 4 koła ALLGRIP, który zapewniają pewne pokonywanie trudniejszych tras – to tylko niektóre wyróżniki hybrydowego S-CROSS`a. Stąd też hasło kampanii „Wejdź w nowy wymiar”.
Reklama jest obecna w głównych i tematycznych kanałach TVN, Polsat i TVP, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.
Źródło: Communication Unlimited