logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Wejdź w nowy wymiar” z Suzuki S-Cross Hybrid

  PR 29.12.2021, przeczytano 798 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy centralnej przygotowała agencja CU Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 6 lat.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_wejdz-w-nowy-wymiar_-z-suzuki-s-cross-hybrid,394272,artykul.html

Kampania promuje Suzuki S-CROSS z napędem hybrydowym, który jest „Wszechstronnym i bogato wyposażonym SUV- em”.

Nowy S-CROSS HYBRID łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z rozwiązaniami stosowanymi w modelach terenowych. Eleganckie nadwozie, komfortowa kabina pasażerska, duży bagażnik (430 litrów pojemności), zaawansowany napęd na 4 koła ALLGRIP, który zapewniają pewne pokonywanie trudniejszych tras – to tylko niektóre wyróżniki hybrydowego S-CROSS`a. Stąd też hasło kampanii „Wejdź w nowy wymiar”.

Reklama jest obecna w głównych i tematycznych kanałach TVN, Polsat i TVP, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także  za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. 

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764