logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Altavia projektuje opakowania dla marek Dog’s Menu i Cat’s Menu

  PR 11.09.2019, przeczytano 819 razy
ilustracjastrzałka

Produkty w nowych opakowaniach w najbliższych dniach trafią na półki sklepów Carrefour w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-altavia-projektuje-opakowania-dla-marek-dog%E2%80%99s-menu-i-cat%E2%80%99s-menu,383927,artykul.html

Dog’s Menu i Cat’s Menu to marki własne Carrefour, którymi sygnowane są produkty skierowane do właścicieli psów i kotów. Zadaniem agencji było przygotowanie nowych opakowań dla całej lini tych produktów, w tym m.in. puszek, saszetek, dużych opakowań z karmą itp.

Agencja miała za zadanie m.in. odświeżenie szaty graficznej etykiet, zmiany tekstów dotyczących składu produktów oraz zaprojektowanie opakowań dla nowości produktowych - nowych smaków karmy, przeznaczonych dla kilku grup psów, w tym np. psów starszych (np. karma dla psa SENIOR z cieleciną i kurczakiem).

Klienci, do których skierowane są produkty Dog’s Menu i Cat’s Menu w nowych opakowaniach przygotowanych przez Altavię, to właściciele kotów oraz psów, ze szczególnym uwzględnieniem psów aktywnych, psów starszych oraz psów małych ras.

ilustracjastrzałka

Altavia Polska współpracuje z Carrefour od 7 lat, m.in. w zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764