logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Be Media dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego

  PR 29.11.2018, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny rozstrzygnął trwający od października przetarg na realizację kampanii informacyjnej w komunikacji miejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-be-media-dla-narodowego-instytutu-zdrowia-publicznego,380335,artykul.html

W wyniku przetargu została wybrana agencja reklamowa BE Media, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie spotu oraz przeprowadzenie kampanii na ekranach multimedialnych w transporcie publicznym.

Projekt jest realizowany w ramach programu „Edukacja zdrowotna w profilaktyce urazów i promocji bezpieczeństwa” . Jego celem jest promowanie zdrowego i aktywnego trybu życia oraz zachęcenie osób starszych i ich opiekunów do zachowań profilaktycznych, które zminimalizują ryzyko urazów w miejscu zamieszkania.

Emisja spotu rozpoczęła się w poniedziałek tj. 26.11.2018 r. Spot reklamowy jest wyświetlany na ekranach w autobusach i tramwajach w wybranych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszą warsztaty edukacyjne.

Źródło: BE Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764