logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production

  PR 13.04.2021, przeczytano 1096 razy
ilustracja

Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bioseco-promuje-sie-animacja-wizerunkowa-od-timecode-film-production,391021,artykul.html

- Mamy innowacyjny i wyjątkowy na skalę światową produkt, opracowany w całości przez zespół polskich inżynierów. Za nami już kilkanaście komercyjnych wdrożeń w Polsce oraz w  krajach Europy Zachodniej jak Francja, Niemcy i Hiszpania. W tym roku postanowiliśmy wzmocnić komunikację do partnerów biznesowych. Chcieliśmy aby jednym z narzędzi marketingowych był profesjonalny, animowany wideo explainer, który krótko, za to w prosty sposób wytłumaczy, na czym polega nasza misja i jakie korzyści daje klientom nasz produkt. Wiele firm technologicznych na świecie chętnie sięga po tego typu animacje, które przemawiają lepiej niż tysiąc słów. Teraz również Bioseco może zaprezentować się potencjalnym partnerom, w taki sposób. - mówi Krzysztof Paszek, współzałożyciel Bioseco.

Za produkcję animacji odpowiada warszawskie studio Timecode Film Production.

- Na bohatera filmu wybraliśmy kanię rudą - rzadkiego ptaka, który jest narażony na zderzenia z farmami wiatrowymi. Gdy kania zbliża się do wiatraka, łopaty wirnika automatycznie zwalniają, co jest możliwe dzięki systemom Bioseco. W ten sposób ptak unika niebezpieczeństwa, a operator farmy może bez niepotrzebnych przestojów produkować czystą energię. W filmie celowo zrezygnowaliśmy ze specjalistycznego języka i zawiłości technicznych. Tych wszystkich szczegółów, osoby zainteresowane dowiedzą się od Bioseco. Naszym zadaniem było oddać charakter i misję marki oraz zainteresować potencjalnych partnerów biznesowych tym innowacyjnym rozwiązaniem. Animację przygotowaliśmy w technice 2d motion design, w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. – powiedział Tomasz Dławichowski, partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764