logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Biuro Podróży Reklamy dla Amtry z kampanią marki WD-40

  PR 08.11.2022, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. Social Media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-biuro-podrozy-reklamy-dla-amtry-z-kampania-marki-wd-40,397893,artykul.html

Amtra jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę m.in. właśnie marki WD-40 - kultowego preparatu wielofunkcyjnego o właściwościach smarujących, czyszczących i ochronnych. W ramach konkursu tego brandu uczestnicy będą mieli za zadanie nagranie filmu, lub zrobienie serii zdjęć, przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty, a następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej wd40.pl/wyzwaniezrobto i przesłanie swoich materiałów, wraz z opisem zadania lub projektu. W konkursie do wygrania będą nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.

Wyłonienie zwycięzców nastąpi 7 grudnia 2022 r.

Na potrzeby kampanii Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. przygotowaniem reklam na platformy Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, postów na Facebooka i Instagrama, moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie, reklam na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i Social Ads, reklam bannerowych do internetu, e-mailingiem do uczestników poprzedniej edycji konkursu, przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach, oraz weryfikacją, moderacją zgłoszeń konkursowych i wyłonieniem zwycięzców.

Do zadań agencji będzie również należała w współpraca z influencerami, w ramach której zostanie wyłonionych 5 twórców z różnych kategorii takich jak: DYI, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja, działających na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie czy będących blogerami.

WD-40 to dystrybuowany przez Amtra wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów czy zapobiegania korozji. Może być stosowany w domu, ogrodzie, garażu, jak również m.in. przy pielęgnacji i naprawach rowerów, motocykli.

Biuro Podróży Reklamy współpracowało już z Amtrą, w 2015 r. wygrało przetarg na obsługę działań dla tej firmy w internecie i w ich ramach było odpowiedzialne za obsługę kanałów na Facebooku i YouTube. Agencja przygotowała również kampanię digitalowo-ambientową dla innej marki z portfolio Amtry – Slime – pod hasłem „Gumy nie łapię”.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764