Bobowina to wegańska marka oferująca zdrowe posiłki produkowane z bobu Beanit. Studio Podpunkt stworzyło system identyfikacji wizualnej, który pozycjonuje markę jako produkt roślinny dla wyrafinowany smakoszy (nie tylko wegan).
Jednolite i wyraziste tło, oryginalne wektorowe ilustracje odwzorowujące ryciny z dawnych książek kucharskich, nośne hasła będące połączeniem nazwy produktu i jego zalet, znak nawiązujący do stączka bobu będący nośnikiem informacji o produkcie – stanowią zbiór rozwiązań pozwalających marce wybić się w sklepach, ale też budować ciekawy przekaż w mediach społęcznościowych.
Projekt jest przeciwieństwem swobodnych, często zabawnych projektów typowych dla marek wegańskich. Z jednej strony zachęca do produktu roślinnego osoby, które upatrują przyjemności jedynie w tradycyjnych i często mięsnych kulinariach, z drugiej pokazuje że weganizm może być również wyrafinowany.
- Design: Podpunkt
- Klient: Free Form
Źródło: Podpunkt