logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited dla Suzuki Boxing Night

  PR 21.01.2021, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują wspólnie galę boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night IV. Za komunikację wizualną oraz informowanie o wydarzeniu w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-suzuki-boxing-night,389910,artykul.html

Suzuki Boxing Night odbędzie się 23 stycznia 2021 r. w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. To już czwarta odsłona gali boku olimpijskiego pod szyldem japońskiej marki. Na ringu pojawią się mistrzowie z wielu krajów, a wydarzenie uświetni swoją obecnością Umar Kremlev - prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Boksu (AIBA).

Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w stacji TVP Sport, a zapowiadać je będą billboardy sponsorskie przygotowane przez Communication Unlimited.

Suzuki Motor Poland od kilku lat ściśle współpracuje z Polskim Związkiem Bokserskim. Jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w tej dyscyplinie, współorganizuje wydarzenia pięściarskie oraz powołało Suzuki Top Team, czyli grupę sportowców, która została objęta wsparciem w przygotowywaniach Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764