13 maja 2019 roku wystartowała nowa kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Nowa komunikacja, prowadzona pod hasłem „Duet Satysfakcja” ma za zadanie przekonać Polaków do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego oraz nawilżanego.
- Komunikacja marki Velvet prowadzona jest w ramach platformy „Velvet. Akcja!”, która została opracowana przez CU półtora roku temu. W naszych działaniach platforma nawiązująca do świata filmu i kina sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ dzięki niej w czytelny, ale jednocześnie dyskretny i lekki sposób możemy poruszać kwestie dotyczące higieny oraz mówić o całej gamie produktów marki Velvet. – mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet CARE.
W ramach platformy komunikacyjnej „Velvet. Akcja!” papier nawilżany promowany był dotychczas w kanale digital oraz w materiałach sprzedaży w sklepach. Telewizja jest kolejnym medium, za pomocą którego marka Velvet przypomina na szeroką skalę o szybko rozwijającej się kategorii nawilżanego papieru toaletowego, buduje jej świadomość wśród konsumentów i zachęca do sięgnięcia po świeżość, jaką daje korzystanie z obu rodzajów papieru. Obecna oferta Velvet składa się z 4 wariantów nawilżanego papieru toaletowego, w tym nowości Intima.
- Spot TV jest utrzymany w klimacie filmu akcji. Przedstawia dwóch bohaterów: Suchego i Mokrego. Każdy z nich jest inny, ale doskonale się uzupełniają, tworząc zgrany Duet, który zwycięża w walce o poczucie czystości. – zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Na kampanię składają się spoty 30 i 15-sekundowe. Za ich kreację odpowiada Communication Unlimited, za produkcję – dom produkcyjny Selfish 3, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. Kampania potrwa do połowy czerwca 2019 roku.
Źródło: Communication Unlimited