logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU rozpoczyna sezon świąteczny w sieci Super-Pharm

  PR 04.12.2018, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła świąteczna kampania sieci Super-Pharm prowadzona pod hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-rozpoczyna-sezon-swiateczny-w-sieci-super-pharm,380408,artykul.html

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z siecią Super-Pharm od 17 lat.

- Hasło kampanii mówi o pięknie i zdrowiu - te dwie wartości wyróżniają markę Super-Pharm na polskim rynku i zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów. - mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager, Super-Pharm Poland.

- Przypomnienie konsumentom DNA marki to strategiczna decyzja. Cieszę się, że w komunikacji podkreślamy unikalną obietnicę, jaką Super-Pharm od lat składa w haśle pozycjonującym: „Recepta na piękno. Recepta na zdrowie”. Z naszego doświadczenia wynika, że to pozycjonowanie przynosi świetne rezultaty. - dodaje Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny, Communication Unlimited.

Kampania obejmuje komunikację w prasie, na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz materiały w sklepach i folder. Potrwa do 24.12.2018.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764