logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard projektuje dla marki „Drugie Śniadanie”

  PR 15.04.2019, przeczytano 1331 razy
ilustracjastrzałka

Cut The Mustard od ubiegłego roku konsekwentnie rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki „Drugie Śniadanie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-projektuje-dla-marki-_drugie-sniadanie_,382105,artykul.html

Agencja współpracuje z firmą Dawtona, jednym czołowych polskich producentów przetworów warzywnych i owocowych, od grudnia 2017. Odpowiedzialna jest za strategię, stałą komunikację marki Dawtona w social media, wsparcie digital wybranych projektów oraz komunikację akcji specjalnych jak współpraca marki z WOŚP.

W ostatnim czasie Agencja rozszerzyła zakres usług prowadzonych dla Dawtona przygotowując projekt opakowań nowej marki producenta - „Drugie Śniadanie”. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za przygotowanie logotypu marki, designu oraz copy opakowań. Pierwsza linia produktów, musów owocowo-warzywnych, trafiła już do sprzedaży. W przygotowaniu są kolejne warianty smakowe.

- Kompetencje, kreatywność i wieloletnie doświadczenie naszych designerów, zostały docenione przez jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce. Przygotowanie opakowań dla nowej marki to duża odpowiedzialność i wyzwanie, gdyż niejednokrotnie to właśnie szata graficzna decyduje o tym czy konsument sięgnie po nowy, nieznany mu produkt. Tym bardziej cieszymy się z bardzo dobrych wyników sprzedażowych marki, za którymi stoi wyróżnialny wśród kategorii charakter opakowania - mówi Marcin Strzałkowski, Creative Partner w Cut The Mustard.

Drugie Śniadanie” to nowość w portfolio polskiego producenta przetworów warzywnych i owocowych. Musy owocowe i warzywne to zdrowa alternatywa dla tradycyjnych przekąsek. Podstawę przekąski stanowią jabłko i banan, które łączą się z maliną, wiśnią, truskawką, mango, marakują czy gruszką. Dla wytrawnych smakoszy producent przygotował połączenia z dynią, cukinią lub marchewką.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764