logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Doram design przechodzi rebranding z Rio Creativo

  PR 23.07.2022, przeczytano 1490 razy

Doram design to polska manufaktura, w której powstają wysokiej jakości, ręcznie wykończone meble ogrodowe. Od 2002 roku oferuje swoim klientom luksusowy wypoczynek, kładąc nacisk na indywidualne wymagania każdego z nich. Meble Doram design można znaleźć zarówno w luksusowych hotelach, jak i w prywatnych ogrodach. Ważną grupą odbiorców są także architekci projektujący miejsca wypoczynku dla najbardziej wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-doram-design-przechodzi-rebranding-z-rio-creativo,396699,artykul.html

Wyzwanie

Na decyzję o rebrandingu wpłynął cały szereg czynników, ale najważniejszym z nich była zmiana modelu sprzedaży - zamknięcie salonów w największych miastach Polski i uczynienie Internetu głównym miejscem życia marki. To wymagało zupełnie nowego podejścia. Najwyższa jakość mebli i poziom obsługi klienta dalece wybiegający poza standard nie były należycie odzwierciedlone w komunikacji marki.

Strategia i DNA marki Doram

W świecie Doram design najważniejsze jest budowanie relacji z klientem. Poczucie indywidualności i chęć zrozumienia jego potrzeb spotykają się z kreatywnością i twórczą energią zespołu. Dzięki temu precyzyjnie można uchwycić niepowtarzalną ekspresję i zamknąć ją w stylowych i dopasowanych meblach ogrodowych.
Identyfikacja wizualna

Postawiliśmy na połączenie nowoczesności, elegancji i prostoty w ramach nowej, świeżej formy. Biel, pastele, minimalizm, a także wrażenie harmonii i spokoju oddają ducha Doram design. Jakość widoczna w każdym elemencie; fotografiach, typografii i kompozycji jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Dbałość o detal i wrażenia zmysłowe towarzyszyła nam też podczas selekcji materiałów do druku.

Ścieżka konsumenta

Pierwszym i najważniejszym punktem styku marki z jej odbiorcami pozostanie Internet. Dlatego zadaniem Rio Creativo było znalezienie balansu pomiędzy UX-em, a brandingiem i stworzenie koncepcji sklepu internetowego, który będzie mówił językiem Doram design, jednocześnie pozwalając na efektywną sprzedaż.

Dzięki nowej strategii i wynikającej z niej identyfikacji wizualnej Doram design prowadzi klienta przez swój świat ścieżką, która inspiruje, uwodzi i działa na wszystkie zmysły.

ZAKRES PRAC:

Wywiady IDI, warsztaty strategiczne, strategia marki, logo design, identyfikacja wizualna, brand voice, copywriting, komunikacja w Internecie, projekt sklepu www, UX, social media, newsletter, materiały do druku, katalogi, instrukcje, ulotki, touchpointy & giftboxy, sesja zdjęciowa, nadzór kreatywny.

Źródło: Rio Creativo

www.riocreativo.pl

Galeria: Doram design przechodzi rebranding z Rio Creativo


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: RioCreativo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764