logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eko projekt Cityboard Media dla Fabryki Norblina

  PR 29.06.2022, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media wyprodukował dla Fabryki Norblina plecaki zrobione z plakatów billboardowych wykorzystanych w kwietniowej kampanii outdoorowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eko-projekt-cityboard-media-dla-fabryki-norblina,396420,artykul.html

Fabryka Norblina realizowała w kwietniu br. kampanię outdoorową między innymi na nośnikach Cityboard Media. Wykorzystane formaty to cityboard (6x3 m) i supercityboard (12x4 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat, czyli specjalne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy, a dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też zostać poddany recyklingowi i upcyklingowi. Na oba te kroki zdecydowała się Fabryka Norblina, która zamieniała miejscami plakaty wybranych konceptów Fabryki w połowie trwania kampanii, a także  z części zużytych plakatów uszyła 100 ekologicznych plecaków. – Jako firma zajęliśmy się kompleksową realizacją projektu. Plakaty zostały oczyszczone i przygotowane do przetworzenia. Po wyborze modelu plecaka i przygotowania haftów, szwalnia ruszyła z produkcją. Uszyliśmy trwałe i estetyczne plecaki, które trafiły do naszego klienta. Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować dla Fabryki Norblina ten eko projekt i dać naszym plakatom drugie życie – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

- W Fabryce Norblina postawiliśmy na koncepty niespotykane nigdzie indziej, które tworzą klimat tego miejsca. Różnorodność oferty i wyjątkowość pofabrycznej przestrzeni to aspekty, które niewątpliwie wyróżniają nas na kulturalnej, rozrywkowej i kulinarnej mapie stolicy. Za Fabryką Norblina stoi także jej wspaniała historia, m. in. tworzonych tu dzieł sztuki użytkowej. To wszystko zdecydowało o formie i przesłaniu naszej kampanii promocyjnej, która oparta była na haśle „Jedynie w Fabryce Norblina” – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektor operacyjna w Grupie Capital Park.

Plecaki z billboardów trafią do wybranych partnerów firmy, zostaną także rozdystrybuowane jako nagrody w ekologicznych konkursach promujących zdrowy tryb życia. Na podobne rozwiązanie kilka lat temu zdecydował się ING Bank Śląski. W najbliższym czasie, Cityboard Media będzie przygotowywał podobne projekty eko dla innych klientów realizujących kampanie na ekoplakatach.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764