logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi

  PR 10.08.2020, przeczytano 871 razy
ilustracjastrzałka

Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH firmy Screen Network, które przekazują informacje o najbardziej potrzebnych grupach krwi i najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekrany-digital-ooh-wsparciem-dla-publicznej-sluzby-krwi,388053,artykul.html

Wakacje to tradycyjnie najtrudniejszy czas dla publicznej służby krwi. W tym okresie bieżące stany magazynowe krwi i jej składników w Polsce drastycznie maleją. W tym roku dodatkowo na braki w stanach magazynowych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (CKiK) wpływ ma sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Dlatego też, Narodowe Centrum Krwi podejmuje szereg działań o charakterze ogólnopolskim, których efektem jest dotarcie do społeczeństwa z apelem o honorowe oddawanie krwi. W tym celu w akcji  użyto sieć ponad 20 000 ekranów digital OOH firmy Screen Network, które w czasie rzeczywistym informują o najbardziej potrzebnych grupach krwi w wybranych regionach polski wraz ze wskazaniem najbliższych geograficznie placówek.

ilustracjastrzałka

Krew to bezcenny lek, którego nie można wyprodukować – może ją ofiarować wyłącznie człowiek.

Krew i jej składniki potrzebne są każdego dnia i podawane są głównie osobom, u których występują niedobory krwi i jej składników spowodowane utratą dużej ilości krwi, w wyniku wypadków komunikacyjnych, w trakcie lub po zabiegach operacyjnych czy też w wyniku zaburzeń krzepnięcia. Ponadto krew jest potrzebna pacjentom po oparzeniach i urazach, a także u osób z chorobami nowotworowymi, w trakcie i po chemioterapii.

ilustracjastrzałka

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Stałe połączenie ekranów digital OOH do Internetu daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Screen Network SA

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764