logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Energizer w nowej promocji z Tidal

  PR 03.06.2020, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-energizer-w-nowej-promocji-z-tidal,387267,artykul.html

Mechanizm promocji jest jak zwykle prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii www.sluchajdluzej.com i otrzymaj prezent - 2 kody dla 2 osób upoważniające do subskrypcji TIDAL Premium przez 60 dni każdy. Aby wykorzystać kody, wystarczy założyć konto w serwisie TIDAL i postępować zgodnie z zawartymi tam instrukcjami. TIDAL to dostęp do ponad 60 milionów utworów oraz 250 tysięcy wysokiej jakości wideo, w tym gotowych playlist do trenowania, biegania, słuchania muzyki w pracy czy na wakacjach.  

- Nasza promocja typu instant win ma uprzyjemnić osobom kupującym produkty Energizer sezon letni. W tym szczególnym roku i sytuacji, w jakiej znalazł się świat, stawiamy na partnerstwo z serwisem, z którego usług można korzystać zarówno zostając w domu, pracując czy spacerując. TIDAL umili czas w każdych warunkach. Nasi konsumenci od lat doceniają nasze pomysły na bonusy, które zyskują wybierając markę Energizer, a my co roku staramy się nie zawieść ich oczekiwań, proponując kolejne wartościowe promocje z nowymi partnerami i cennymi nagrodami – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager, Energizer Central Europe sp. z o.o.

Promocja komunikowana jest w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Za kreacje, prowadzenie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Plej, obsługująca markę Energizer w social mediach od 2016 roku.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764