Orkla Health reklamuje swój lek Esberitox N w telewizji. Bilbord sponsorski przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).
Esberiritox N jest od lat obecny na polskim rynku. Dotychczas marka była wspierana komunikacją w prasie i aptekach. Teraz po raz pierwszy menedżerowie z Orkla Health (dystrybutora leku) zdecydowali się prowadzić działania komunikacyjne w telewizji.
- Marka ma ogromny potencjał, Esberitox N jest skutecznym lekiem opartym o naturalne składniki. Dzięki temu świetnie odpowiada na trendy i aktualne oczekiwania pacjentów - mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager w Orkla Health.
- W komunikacji koncentrujemy się na naturalnych składnikach leku. Mocno akcentujemy, że jest to „lek na infekcje”. Forma komunikacji jest tradycyjna, bo te właśnie wartości są atutem marki, co zdecydowaliśmy się podkreślać w kampanii - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).
Kampania wystartowała 17 lutego i jest obecna w kanałach TVP i TVN. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.