logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eskadra realizuje event dla Mercedesa

  PR 06.02.2019, przeczytano 831 razy
ilustracjastrzałka

Mercedes-Benz korzysta z usług agencji ESKADRA przy organizacji eventu dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eskadra-realizuje-event-dla-mercedesa,381131,artykul.html

Jedną z mocniejszych stron ESKADRY jest realizacja eventów. Krakowska firma, która ma spore doświadczenie w branży, kompleksowo obsługuje eventy dla największych marek. Tym razem na zlecenie marki Mercedes-Benz wspólnie z Fundacją GOPR przygotowała jazdy testowe Klasy X z nowym silnikiem 350d. Goście mieli okazję m.in. przekonać się jak wygląda praca w GOPR-ze, nabyć cenną wiedzę z zakresu ratownictwa górskiego i medycznego, a także spróbować swoich sił w jeździe terenowej i przetestować możliwości samochodów Klasy X z nowym silnikiem 350d. Wydarzenie uświetniło wystąpienie Rafała Sonika – polskiego kierowcy rajdowego, zwycięzcy Rajdu Dakar.

- Bardzo lubimy dobrą zabawę. A jeżeli można połączyć przyjemne z pożytecznym – jesteśmy fanami takiego rozwiązania. Dlatego cieszę się, że mogliśmy zapewnić gościom Mercedesa zarówno solidną dawkę adrenaliny i rozrywki, jak i praktycznej wiedzy – mówi Jakub Sadecki, prezes ESKADRY.

ilustracjastrzałka

Podczas eventu goście zwiedzali malownicze okolice olsztyńskiego zamku i Pustyni Siedleckiej. Wydarzenie zwieńczyło uroczyste przekazanie GOPR-owi ośmiu samochodów Mercedes Klasy X.

ilustracjastrzałka

Źródło: ESKADRA

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764