logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

  PR 31.08.2020, przeczytano 1245 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów Communication Unlimited dołączyła platforma zakupowa zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych – Everli.pl (dawna nazwa Szopi.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-everli-poland-nowym-klientem-communication-unlimited,388263,artykul.html

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego do kampanii rebrandingowej.

Szopi z początkiem 2020 r. został przejęty przez spółkę Supermercato24 (to marketplace działający we Włoszech). Cała grupa właśnie przeszła rebranding, a nowa nazwa Everli ma pomóc firmie w ekspansji międzynarodowej. W zasięgu platformy Everli w Polsce jest już ok. 7 mln osób mieszkających w 15 miastach, a do końca roku usługa ma zostać uruchomiona w kolejnych. 

Pandemia koronawirusa miała pozytywny wpływ na wyniki platformy Everli.pl. Dzięki platformie zakupowej on-line coraz większa grupa konsumentów może zapomnieć o trudach robienia zakupów i osiągnąć spokój ducha w dobie Covid-19. W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez poprzednie trzy lata działalności. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225 proc.

Za pośrednictwem platformy Everli.pl klienci zrobią zakupy online bez wychodzenia z domu w topowych supermarketach Carrefour, Auchan, Biedronka i Lidl. Zajmuje się nimi szoper Everli, który dostarcza je z supermarketu prosto do domu, nawet tego samego dnia. Z Everli klienci mogą zrobić zakupy o dowolnej porze i w każdej chwili oraz wybrać najdogodniejszy czas dostawy zakupów do domu. Zamówienie jest dostarczane bezkontaktowo pod drzwi a same zakupy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa, w maseczce i rękawiczkach.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764