Firma AJINOMOTO POLAND powierzyła agencji First Line Polska przygotowanie ogólnopolskiej loterii dla marki OYAKATA. Zlecenie agencja pozyskała w wyniku wygranego przetargu.
OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland, która jest częścią japońskiej korporacji Ajinomoto Group. Marka oferuje konsumentom dania i zupy instant z makaronem o różnorodnych, azjatyckich smakach. Dużą część portfolio zajmują produkty inspirowane Japonią – zupy ramen oraz dania yakisoba, łączące w sobie tradycję i nowoczesność.
Loteria marki OYAKATA prowadzona jest pod hasłem „O YA!KA KASA!” Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 20 marca 2022 roku. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolny produkt marki OYAKATA zachować dowód zakupu i zarejestrować go.
Loteria realizowana jest w formule „instant-win” – od razu po dokonaniu zgłoszenia uczestnik dowiaduje się, czy wygrał jedną z nagród pieniężnych w wysokości: 50 zł (555 nagród), 100 zł (155 nagród) oraz 500 zł (25 nagród).
Loterię wspiera kampania reklamowa w mediach. W kampanii wykorzystano digital oraz telewizję.
Źródło: FIRST LINE Polska Sp. z o.o.