logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Goldensubmarine z obsługą marki Żubrówka Bison Grass

  PR 16.03.2019, przeczytano 2500 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęcie współpracy ma związek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki – Żubrówki Bison Grass Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację kampanii; działania obejmują przygotowanie koncepcji kreatywnych i strategii zarówno przy planowanych kampaniach, jak i stałą komunikację w kanałach digital (WWW i w social mediach), a także w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-goldensubmarine-z-obsluga-marki-zubrowka-bison-grass,381668,artykul.html

Nasza współpraca z jednej strony udowadnia coraz szersze kompetencje agencji, a z drugiej daje możliwość przygotowania arcykreatywnych, naszym zdaniem, aktywacji w najbliższym czasie – mówi Paweł Janas, Head of Creation w GoldenSubmarine.

Podjęcie współpracy z legendarną marką wódki to duże wyzwanie, cieszymy się, że klient zaufał naszej idei i wspólnie będziemy mieli okazję wprowadzić nowe warianty smakowe na rynek – dodaje Sandra Kowalska, Account Executive w GoldenSubmarine, koordynująca działania po stronie agencji.

CEDC International jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje znane marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica czy Absolwent oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata. CEDC International jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

Źródło: GoldenSubmarine

goldensubmarine.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764