logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hand Made - Event dla Weber Saint-Gobain

  PR 28.02.2020, przeczytano 2092 razy

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację jubileuszu firmy Weber Saint-Gobain Polska. Marka już od 25 lat wraz ze swoimi Partnerami współtworzy na polskim rynku obiekty budowlane i zapewnia komfort dzięki materiałom budowlanym Weber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hand-made---event-dla-weber-saint-gobain,385867,artykul.html

W styczniu 2020 roku w Vienna House Andel’s w Łodzi marka Weber świętowała swoją 25-letnią obecność na polskim rynku. Z tej okazji Hand Made przygotowała szczególne wydarzenie dla jej Partnerów, z którymi współpracuje już od wielu lat. Oprócz części merytorycznej poświęconej podsumowaniu osiągnięć firmy, agencja Hand Made zadbała o wyjątkową oprawę Gali 25-lecia i wieczornych atrakcji. Uroczystemu wieczorowi połączonemu z kolacją towarzyszyły estetyczne doznania w postaci występów artystycznych, scenografii florystycznej, niezwykłych kwiatowych wizualizacji i muzyki.

W trakcie jubileuszowej Gali marka Weber doceniła swoich Partnerów. Przedstawiciele wyróżnionych firm otrzymali specjalnie zaprojektowane złote statuetki w kształcie liści monstery – rośliny, która była głównym motywem wyjątkowych, kwiatowych dekoracji na Gali 25-lecia.

Salę balową w hotelu na ten jeden wieczór zalała tropikalna roślinność oraz złote i czarne dekoracje, które stworzyły elegancką, ciepłą atmosferę.

- Rośliny to otoczenie, w którym czujemy się naturalnie i komfortowo. Tworząc aranżację w stylu jungle glamour, chcieliśmy w symboliczny sposób pokazać naszym Klientom, że są dla nas ważni, jesteśmy blisko nich, troszczymy się o ich potrzeby i chcemy na nie odpowiadać zapewniając wygodę, wsparcie i bezpieczeństwo - mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Weber Saint-Gobain.

Głównym punktem programu Gali 25-lecia Weber Saint-Gobain w Polsce było spektakularne show akrobatyczno-artystyczne krakowskiej grupy Art Color Ballet. Zespół artystów zaprezentował autorski performance wykorzystujący światła UV, muzykę instrumentalną, taniec, bodypainting oraz zjawiskową choreografię.

Oprawę muzyczną wieczoru zapewniły charyzmatyczne i energetyczne artystki z zespołu Ladies of Power, które zagrzewały do tańca, łącząc autorskie brzmienia z najnowszymi, światowymi trendami muzyki klubowej. Wspólne rozmowy i zabawę uprzyjemniała muzyka płynąca z DJskich setów.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Galeria: Hand Made dla Weber Saint-Gobain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764