Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6, czyli magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.
Magnez i witamina B6 przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego oraz zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Magnez pomaga także w utrzymaniu równowagi elektrolitowej, a witamina B6 wspiera dobre funkcjonowanie układu nerwowego oraz utrzymanie prawidłowych funkcji psychologicznych.
W 15-sekundowym spocie telewizyjnym wykorzystano zabieg formalny, czyli celowe, postprodukcyjne zakłócenia obrazu i dźwięku. Mają one na celu ilustrację efektów braku magnezu w organizmie, a ich eliminacja ma symbolizować uzupełnienie diety o MAG-Vitum B6.
Agencja Heads Advertising odpowiada za koncept kreatywny i nadzór realizacyjny. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.
Źródło: Heads Advertising