logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hibrands przeprowadza kompleksowy redesign opakowań Lisner

  PR 17.02.2022, przeczytano 1452 razy
ilustracja

Lisner rozpoczyna proces kompleksowej zmiany identyfikacji graficznej oraz architektury swojego portfolio. W sklepach pojawiły się już zaprojektowane według nowego systemu opakowania reprezentujące core nowej architektury. Za sterem przedsięwzięcia stoi dział marketingu marki Lisner zaś kreatywnej energii dodaje agencja HiBrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hibrands-przeprowadza-kompleksowy-redesign-opakowan-lisner,394810,artykul.html

- Szukaliśmy agencji, który swobodnie porusza się wśród trendów współczesnej estetyki i designu, oraz rozumie dynamikę zmieniających się konsumenckich oczekiwań. Dokładnie taką firmą jest HiBrands - doświadczoną, z solidnym portfolio, a przede wszystkim ze świetnym zespołem kreatywnym, z którym pracuje się po partnersku - mówi Michał Zduniak, Marketing Manager w LISNER.

Decyzja o gruntownej zmianie w identyfikacji marki wzięła się z uważnej obserwacji potrzeb i zachowań konsumentów. Wprowadzono zmiany w projekcie logo Lisner, poprawiono system informacji produktowej, zmianie uległy też stosowany na opakowaniach sposób przedstawiania produktów oraz koncept całego portfolio. Nowe opakowania odzwierciedlają strategię marki komunikując przyjemność, kulinarną pasję, a przede wszystkim doskonały smak.

- Właściwie każdy element opakowań Lisner zaprojektowaliśmy na nowo. Bardzo zależało nam przy tym, by obecni konsumenci bez trudu rozpoznali w naszych projektach swoją ulubioną markę. Dlatego szanowaliśmy esencję graficznej tożsamości Lisner; nowe projekty nadają jej świeżą interpretację i dodają apetycznej energii – wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

- Nowe opakowania produktowe oraz nowa platforma komunikacyjna w TV i Internecie to dopiero początek dynamicznych zmian marki LISNER. Innowacyjność leży w naszym DNA. Konsumenci mogą się więc spodziewać kolejnych niespodzianek w ciągu roku. – ujawnia Michał Zduniak, Marketing Manager.

Agencja HiBrands odpowiada za projekt całościowego redesignu portfolio produktowego marki Lisner. Na sklepowe półki trafiły już pierwsze opakowania produktów marki zgodne z nową koncepcją identyfikacji i zaktualizowaną architekturą marki, wkrótce, sukcesywnie dołączać będą do nich kolejne.

Źródło: HiBrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764